Minne kirjoittelette päiväkirjaa? Joku kirjanen olisi helppo, sinne olisi mukava raapustela omia mietteitä, tavoitteita ja ajatuksia. Seurata tuntoja, tuskia ja onnistumisia sekä tavoitteiden ja arvojen toteutumista yms. mutta jos joku sen saa käsiinsä? Ystävä tms. tulee kylään ja selailee? Puoliso selailee? Huoltomies?...
Jos kirjoittaisi koneella suojatulle muistitikulle. No aina kun tekee koneella niin todennäköisesti tieto on mahdollista karata maailmalle. Sehän on todellisuus, että mikäli koneessa on netti niin tiedustelupalvelut yms. pystyvät lukemaan tekstiä, mutta eiväthän he sitä lue tai mitenkään käytä. Yksittäisen ihmisen höpinöitä. Mutta jos se leviäisi nettiin jotakin kautta... Kamalaa...
Mihin kirjoittaa päiväkirjaa siten että säilyy turvassa?
3
195
Vastaukset
- avain ja lukko
Onhan sellasiikin päiviksii missä on lukko ja avain...jos et halu massa lukkoo osta joku eri lukko siihen vaikka rautakaupasta, ei kukaan jaksa nähä vaivaa siihen et ettii saman laisen lukon...Ja jos haluut turvata viel enempi laita se johonkin lukolliseen paikkaan jolloin siihenkin pitää olla joko joku koodi tai sitten avain että saa sen kaapin, lootan tai mini kassakaapin auki...Vaikka mä kirjotan joskus päivistä ja jättäisin sen lojumaan niin ei mun bf sitä ainakan lue, tietää et on rankkaa luettavaa...mä kun puhun sille kaiken niin ei sen tarvii sitä lukea...tosin, ehkä kamuja yms. kiinostaiski? Kuka tietää?
- hyvää joulua
Facebook on ehdoton valinta, sinnekun jotain laittaa ikinä ei saa pois ja säilyy ikuisesti. Siis sinne :-)
- vinkki
esim sellaiseen blogiin, jota ei ''jaa'' minnekkään, eli blogitekstit asetuksista -> näkyväksi vain itselle (krjoittajalle).
Voi tehdä blogin anonyymillä sähköpostiosoitteella, ettei omalla nimellään, jos kuumottelee..
Ei julkinen blogi vaan yksityinen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840