Onkos joku "kohtalotoveri" tehnyt sopimuksen ensi kesänä eli 2014 valmistuvasta uudiskohteesta Vantaan Kaivokselassa? Me otettiin kolmio 75 m2. Onhan tuossa kova hinta eli se asumisoikeusmaksu korkea plus kuukausivastike yli nykyisen vuokramme kaksiosta.
Rakentajafirma on NCC. Onkohan millainen firma tekemään työnsä eli pukkaako hyvää vai täyttä sekundaa? Suurin syy muutollemme on äänieristys-toiveet eli toive siitä että uusissa kerrostaloissa olisi äänieristys parempi ja asukkaiksi valikoituisi vähemmän ns. sossun häirikköporukkaa.
Husbackankuja 4 Vantaa?
6
2239
Vastaukset
- 8\5
Tosi hyvä rakentaja. Olen asunut vuoden NCC:n rakentamassa talossa ja olen tosi tyytyväinen. Ei mitään valittamista äänieristyksessäkään.
- onnonnon
Sain kaksion sieltä mutta jätin ottamatta korkean kk-maksun takia. Kivalla paikalla talo kyllä on.
- italialainen
Kysyppä kuule mestareilta että onko ollut mm italiaSta valmiista vessakoppielementeistä mitään ongelmaa...?? Mitähän sanoo..
- Anonyymi
Onko noi Husbackan kylppärit siis valmismoduuleita jotka vaan pultataan asuntoon? Semmosia oli 70 luvulla peltisinä ddr-slummeissa.
- susisekunda
Älä herranjumala niihin koppeihin muuta, niissä italian kylppäreissä ei muuta ku ongelmia siellä. huonot vesieristeet, viemärit perskaadolla jne...
- Anonyymi
Mikä italiankylppäri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738