Elikkä neuvoja kokeneemmilta..Sain vakavan sairauskohtauksen pian vuosi sitten ja mua myös halvasi jonka vuoksi neurologian erikoislekuri laittoi B todistuksen Kelaan ja jatkoi saikkua vuodella.Siis koska aivoverenvuodon seurauksena näöstäkin meni osa niin että olen 1/4 sokea oletin tietenkin että pääsisin eläkkeelle.Lekuri puhui ammatillisesta kuntoutuksesta.Hepreaa mulle eikä selittänyt kunnolla,ammatiltani olen maalari mutta en tod pysty niitä töitä enää tekemään jo pelkän halvauksen takia.Miten hemmetissä pääsen eläkkeelle?Pitääkö kykkiä ns. suojatyöpaikassa askartelemassa joulukortteja loppuikä,miten te pääsitte eläkkeelle?
2v sairausloma??NEUVOJA!
Kiitos jo etukäteen
3
157
Vastaukset
- no niin
Kyllä soekkaksin pystyy vaikka sukkia rullaamaan..Siis näin se menee..:( Eri asia on jonkun kansanedustajan tauti-eläkepaprut päsähtää vuodessa.. vaikka sopeutumiseläke päälle..
- no niin
siis sokeakin..:(
- järki käteen pahvit!
Joo ja halvaantunutkin?Pitääpä lähteä markkinoimaan itseäni osa sokeana ja halvanneena,varmaan moni palkkaa ilosta kiljuen..Ajokiellot ja kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870