Mistä mahtaa johtua että ihmiseltä menee puoli päivää paskalla istuessa, tämäkö se on elämän tarkoitus, ei vatta kipiä ole mutta paskaa tulee vähän väliä, aina sit on housutkin pikkasen ruosteessa, meijän kissa teköö just saman kokoisia paskoja, mut se on tyytyväinen....minä en.
Tietääkö kukaan syytä moiseen onkelmaan?
Aina paskattaa
3
1619
Vastaukset
- Henna
Onko sinulta otettu esim. keliakiakokeet, kilpirauhaskokeet, tulehduskokeet?
Esim. Ärtyvän suolen oireyhtymässä http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00068 on kuvaamiasi oireita.
Kannattaa varata aika lääkärin vastaanotolle vatsavaivojesi syyn selvittämiseksi. - Anonyymi
Minä olen ihmetellyt samaa, kun sain kuulla omasta diagnoosistani dg. spotify. Lääkärien varmojen tietojen mukaan minäkin käyn paskalla saman päivän aikana kuntosalilla, bussissa, kirjastossa ja myöhemmin illalla ravintolassa. Lääkärien mielisairautta se on tietenkin kuvitella tällaista minun paskalla käymisestä.
USA:n Fitnesstä oli johdettu tuhannen ihmisen taputuskokouksissa niin suurella antaumuksella, että EU:n Fitneksen johtajasta halusivat levittää juttua paskomisesta. EU:n Fitnesstä on johdettu X-files-tyyliin maailman kansanterveyksiin ja ihmisten terveyteen liittyviä ongelmia ratkaisemalla. Minä lopetin sen, kun kuulin näistä paskajuttujen levittämisistä. Ehkä kaikki ihmiset ovat sairastuneet, kun muut johtavat käsiä taputtamalla toinen toisilleen. Oli varmaan kapitalismia liian monta vuotta niin, että kaikki olivat unohtaneet työn tekemisen tärkeyden. Myös terveyteen liittyvissä asioissa. - Anonyymi
Kun mua alkaa paskattaa, rökäsen paskan käteeni ja heitän paska makkaran tien oheen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1774592Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877