Omakotitalo 5h K 1 km Orimattilan keskustasta alle tunnin matka Helsingistä. Rauhallisen pussikadun varrella päiväkodin ja koulun läheisyydessä. Oleskelupiha ilta-aurinkoon. Lämmitys ilma/vesilämpöpumppu ja ilmalämpöpumppu vesikeskuslämmitys. Arvostatko tilaa asua ja elää perheelle ja lapsille - tässä sitä löytyy. tane.t
Omakotitalo 5h + K
6
165
Vastaukset
- Tilaa tarvis
Myyt vai vuokraat?
- joopa joo.
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288594777947.html
Tekaistuja asuntoilmoituksia on esiintynyt ainakin seuraavilla sivustoilla: Oikotie.fi, Asuntopalsta.fi, Asuntoilmoitukset.com, Jokakoti.fi, Nettiasunto.fi ja Tori.fi.- fgytrew.
Sama huijaustoiminta liittyy autokauppaan. Minulla on ilmoitus Tori.fi:ssä. Olen saanut jo neljä ostotarjousta ulkomailta. Ostajat haluavat ensin yksityiskohtaisia tietoja autosta, lisää kuvia, tietoja huolloista ym. Lupaavat järjestää laivaukset ym. yhteydenotot, kun itse ovat "juuri muuttaneet ulkomaille".
He tarjoavat maksun välittäjäksi PayPalia. Onneksi haistoin huijauksen hyvin nopeasti, enkä edennyt kaupanteossa pidemmälle. Minut pelasti aiheeseen liittyvä suomi24.fi -keskustelupalsta, jonne sattumalta ohjauduin.
Näistä huijareista pitäisi ko. sivustojen, kuten Tori.fi, varoittaa selkeästi ja julkisesti. Toivon vaan, ettei kukaan ole mennyt lankaan. - huijareita täälläkin
fgytrew. kirjoitti:
Sama huijaustoiminta liittyy autokauppaan. Minulla on ilmoitus Tori.fi:ssä. Olen saanut jo neljä ostotarjousta ulkomailta. Ostajat haluavat ensin yksityiskohtaisia tietoja autosta, lisää kuvia, tietoja huolloista ym. Lupaavat järjestää laivaukset ym. yhteydenotot, kun itse ovat "juuri muuttaneet ulkomaille".
He tarjoavat maksun välittäjäksi PayPalia. Onneksi haistoin huijauksen hyvin nopeasti, enkä edennyt kaupanteossa pidemmälle. Minut pelasti aiheeseen liittyvä suomi24.fi -keskustelupalsta, jonne sattumalta ohjauduin.
Näistä huijareista pitäisi ko. sivustojen, kuten Tori.fi, varoittaa selkeästi ja julkisesti. Toivon vaan, ettei kukaan ole mennyt lankaan.Työkaverini myös kertoi, että eräs tyttö oli vuokraamassa pohjoisesta opiskelukämppää. Vuokratakuu olisi pitänyt maksaa näkemättä asuntoa. Asuntoa ei päässyt katsomaan. Vuokrasopimus olisi tehty vasta kun ukko olisi saanut rahat tililleen. Haisee huijaukselle.
- luin.......
huijareita täälläkin kirjoitti:
Työkaverini myös kertoi, että eräs tyttö oli vuokraamassa pohjoisesta opiskelukämppää. Vuokratakuu olisi pitänyt maksaa näkemättä asuntoa. Asuntoa ei päässyt katsomaan. Vuokrasopimus olisi tehty vasta kun ukko olisi saanut rahat tililleen. Haisee huijaukselle.
Minä vastasin tällaiseen tori.fi - ilmoitukseen tietäen heti, että kyse on huijauksesta. En ole aikaisemmin k.o. sivustolla käynyt, enkä edes tarvitse asuntoa. Olin kuitenkin utelias katsomaan, mitä ilmoituksen taakse kätkeytyi. Ja niinhän siinä kävi, että suomalainen ilmoittelija muuttuikin englantilaiseksi arkkitehdiksi, joka halusi jatkossa mailit englanniksi - vaikka "välittäjä" käyttikin moitteetonta suomen kieltä.
Ei voinut muuta kuin ihmetellä, millaisia idiootteja ilmoittajat ovat. Vastauskirjeeseen liitetyt kuvat kun oli otettu suoraan jostain upeasta sisustuslehdestä. Kuvia katsellessa voi heti ensimmäiseksi todeta, että kuvien huoneet eivät vastanneet alkuunkaan ilmoitettua neliömäärää. Ilmoitus koski kolmiota ja kuvat olivat mieluummin jostain isosta talosta kuin kerrostaloasunnosta. Eipä tässä sen kummempaa lukutaitoa tarvinnut, yhdellä silmäyksellä näki, mistä on kyse.
Jos joku tällaiseen halpaan on mennyt, toivottavasti on läksynsä oppinut. Hyvä, että nyt kuitenkin varoitellaan sinisilmäisimpiä, olivat keitä tahansa. - HUIJARI!!!
luin....... kirjoitti:
Minä vastasin tällaiseen tori.fi - ilmoitukseen tietäen heti, että kyse on huijauksesta. En ole aikaisemmin k.o. sivustolla käynyt, enkä edes tarvitse asuntoa. Olin kuitenkin utelias katsomaan, mitä ilmoituksen taakse kätkeytyi. Ja niinhän siinä kävi, että suomalainen ilmoittelija muuttuikin englantilaiseksi arkkitehdiksi, joka halusi jatkossa mailit englanniksi - vaikka "välittäjä" käyttikin moitteetonta suomen kieltä.
Ei voinut muuta kuin ihmetellä, millaisia idiootteja ilmoittajat ovat. Vastauskirjeeseen liitetyt kuvat kun oli otettu suoraan jostain upeasta sisustuslehdestä. Kuvia katsellessa voi heti ensimmäiseksi todeta, että kuvien huoneet eivät vastanneet alkuunkaan ilmoitettua neliömäärää. Ilmoitus koski kolmiota ja kuvat olivat mieluummin jostain isosta talosta kuin kerrostaloasunnosta. Eipä tässä sen kummempaa lukutaitoa tarvinnut, yhdellä silmäyksellä näki, mistä on kyse.
Jos joku tällaiseen halpaan on mennyt, toivottavasti on läksynsä oppinut. Hyvä, että nyt kuitenkin varoitellaan sinisilmäisimpiä, olivat keitä tahansa.Täälläkin palstoilla on HUIJARI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124