ÄLÄ VIE CADILLAC:ia Metroauto Viikin korjaamoon! Autoni yksinkertainen korjaus kesti siellä 1.5 kk. Jouduin tiedustelemaan useita kertoja puhelimitse, mikä korjausvaihe on, koska viikkoja kului ja korjaaja ei itse antanut tietoja. Korjaamo antoi myös vääriä tietoja vakuutusyhtiölle. Sain auton välillä pariksi viikoksi käyttööni, koska firma odotti auton osia, jotka olisi voinut tilata ajoissa heti kun vein auton ko. paikkaan. Jouduin itse auttamaan korjaajaa, jotta sain autoni väliaikaisesti käyttööni silloin kun korjaaja oli sen minulle luvannut- muutoin tämäkin autohaku olisi mennyt ainakin päivällä eteenpäin. Eli sovitut aikataulut eivät pitäneet. Autostani katosi myös osa korjaamossa - korjaamo väitti, että se oli kadonnut onnettomuushetkellä.
Vastaava korjaus toisessa liikkeessä olisi vienyt korkeintaan kolme viikkoa. Nyt se vei 1.5 kk. Vahinko oli se, että lähin korjaamo onnettomuuden jälkeen oli Metroauto Viikki.
Cadillac metroauto VIIKKI
autumn4
0
224
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807