pitääkö skootterin liikennekäyttöönotossa suorittaa katsastus?
liikennekäyttöönotto
4
483
Vastaukset
jos se Skootteri (yli 50cc) on poistettu kilvistä niin tietenkin pitää rekisteröintikastsastus suorittaa
mutta jos se on moposkootteri j(alle 50cc) ja poliisit tai vakuutusyhtiö poistanut kilvistä niin myös silloin pitää rekisteröintikatsastaa
mutta jos se on moposkootteri ja on kyseessä "normaali" rekisteristä poisto omistajan tai haltijan tekemänä niin otteessa on siitä merkistä "normaali poisto" ja silloin selviää pelkällä kilpien hakemisella katsastuskonttorilta eikä tarvii moposkootteriakaan viedä konttorille, vain paperit- kymco1
kyllä pitää. katsastus pitää suorittaa vakuutuksen takia
- Upouusi
Mulla uusi skootteri 125cc ja riitti että vei paperit katsastuskonttorille (onko siis tämä rekisteröintikatsastus?) Vakuutus on tietenkin.
ei ole sillä maahantuoja on tehnyt etukäteen sen rekisteröintikatsastuksen ja siitä saaduilla papereilla voi muistaakseni 3kk sisällä sen rekisteröidä eli käytännössä hakea kilvet ja maksaa rekisteröinnistä ( kilvet)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748