olin marmariksella lomalla 31.8- 8.9 välisen ajan...aikamoinen turisti rysä etten sanoisi.paikalliset ihmiset kyllä ystävällisiä..mutta välillä tuntui että liiankin..mitäs mielipiteitä paikasta muilla on???
marmaris 31.8- 8.9
9
1080
Vastaukset
- joo
mä myös samalla ajalla,mut anatoliassa...mitä tarkoitat turististi rysällä??semmonen paikkahan marmaris on,ittekkin varmaan olit lomallla"turistina"!ja kyllähän me kylmät pohjolan ihmiset otetaan liian ystävällisenä jo pelkkä huomenta toivotus,kyllähän sen jo täällä suomessa näkee kun ei edes naapureita tervehditä....nyt sunnuntaina lähden marmarikseen takaisin lämpöön ja ystävällisten ihmisien luokse;)
- metropolissa kanssa! :)
kuaks sinä sieltä metropolin hotellista olit? koska olin marmariskessa metropolin hotellissa 27.8-10.8 aikana! :D
- metropol
metropolissa kanssa! :) kirjoitti:
kuaks sinä sieltä metropolin hotellista olit? koska olin marmariskessa metropolin hotellissa 27.8-10.8 aikana! :D
olin reissus muijakaverin ja sen perheen kans..pari pikkusta siskosta mukana (5 ja 6 vuotiaat) oltiin aika useesti siin hotlan uima-altaal ottamas sekä arskaa et bissee. ketäs sinä kuvaile....
- metropolissa
metropol kirjoitti:
olin reissus muijakaverin ja sen perheen kans..pari pikkusta siskosta mukana (5 ja 6 vuotiaat) oltiin aika useesti siin hotlan uima-altaal ottamas sekä arskaa et bissee. ketäs sinä kuvaile....
en saa kyllä nyt sinua mitenkään päähän! :O mutta itse olin siellä perheeni kanssa äidin,äidin miesystävän ja velipuoleni kanssa. olin nuori vaalea hiuksinen tyttö! :)
- metropol
metropolissa kirjoitti:
en saa kyllä nyt sinua mitenkään päähän! :O mutta itse olin siellä perheeni kanssa äidin,äidin miesystävän ja velipuoleni kanssa. olin nuori vaalea hiuksinen tyttö! :)
oliks sul jotain tatskoja? alaseläs?
- ööh.. ei..
metropol kirjoitti:
oliks sul jotain tatskoja? alaseläs?
ööh eipä tuoat ollu ku oo n12v.! :D mul oli vaaleet hiusket vähä yliolkapäitten ja otsahiukset ja vihreet bikinit! :D
- metropolissa
ööh.. ei.. kirjoitti:
ööh eipä tuoat ollu ku oo n12v.! :D mul oli vaaleet hiusket vähä yliolkapäitten ja otsahiukset ja vihreet bikinit! :D
vähä selvennyksiä edelliseen tekstiin ku siinä oli paljon kirjoitus virheitä! :D eli.. ei mulla oo mitään tatuointia, koska olen 12 v. :D mulla on vaaleat hiusket vähän yli olkapäitten ja otsahiukset. vihreät bikinit. :D
- metropolissa
metropol kirjoitti:
ei ihme että en muista sua, koska en ollukkaa sillon siellä. vaan ymmärsin väärin tuota aikaa!!! :D heh.. sori kun vaivasin!
- metropol
metropolissa kirjoitti:
ei ihme että en muista sua, koska en ollukkaa sillon siellä. vaan ymmärsin väärin tuota aikaa!!! :D heh.. sori kun vaivasin!
eipä mitään...virheitä sattuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738