Olin jättänyt vähän alle puolet mutakakusta eteiseen (viileä niin säilytän siellä ruokia). Väliovi oli jäänyt auki ja 9-vuotias koirani oli syönyt melkein puolikkaan mutakakun! Nyt vaikuttaa aika normaalilta, kannattaako huolestua? Missä vaiheessa eläinlääkäriin? Mitä oireita voi ilmaantua?
Suomenajokoirani söi mutakakun puolikkaan!
2
201
Vastaukset
- sfasetrawe
Korkeintaan paska lentää. Isäukko syötti ajokirille suklaalevyjä seurauksella ripulipaskaa.
- Ajokoirailija
Itse omistin ajokoiran joka söi pentuna puoli pakettia 400mg ibumaxia, aikuisena puoli levyä fazerin sinistä ja rasian kissankieliä (suklaa). Ei tullut mitään ongelmia, ell:iin soitettiin silti, käskivät syöttää suolaa joka saa koiran oksentamaan. No ei oksentanut muttei tapahtunut mitään muutakaan.
Mutakakun sisältämä kaakao/suklaa on määränä niin pieni ettei ajokoiran kokoinen koira varmasti kärsi siitä mitenkään, muuta kun ehkä joo ripuli. Ja tumma suklaa ja vaarallisempaa koiralle kun vaalea, joten tuskin huolta. Pikkukoira jos syö vaaleaakin pienen määrän niin voi olla vaarallisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä382522- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877