Armeija on ajan ja rahan tuhlausta. En mennyt kertaamaan. Yksi lomake... reservistä kieltäytyminen. Sen täyttää ja menee 5 päiväksi lomaleirille (palkkaa maksetaan ja päivärahaa :) niin asia on siinä. Ei tarvii mennä. Sotilaspassin saa pitää ja arvo (jos sillä on merkitystä) pysyy myös.
Kertsin välttäminen
intti for hintti
3
305
Vastaukset
- rrrk62
Itse olin kaksi kertaa kertaamassa, enää tuskin kutsutaan. Ei sitä kannata pelätä, vaikka itsekin olin jotenkin huolissani etukäteen. Meininki on ihan eri kuin armeijassa. Kumma juttu muuten miten kilpailuvietti iskee joka äijään kun pääsee ampumaradalle.
- exx ressu
Joo, käväsin kanssa tekemässä tuon. Kertaamassa käväsin kerran ja sitten vasta ymmärsin... olis pitänyt jo aiemmin.
- Kerran oltu
Toinen kertta "käsketty" . Eipä menty, eipä mennä kolmattakaan kertaa. Ei anna aihetta nyky meininki. Saavat pitää nato kiimaiset tunkkinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777