Laihdutus uimalla

Venyvälihas

Jos ostan vuoden uintikortin uimahalliin, syön terveellisesti ja käyn viikossa noin kolme kertaa uimassa n. tunnin, tuleeko jonkinlaista tulosta?

Tällä hetkellä 180/100.

Olis aika tehä jo joitain.

Monesti on yritetty mutta motivaatio on aina loppunu ja oon lopettanu hommat kesken kaiken. Nyt ajattelin kokeilla uintia. Aikasemmin kokeilin kuntonykkeilyä, lopetin kesken koska oli niin paska kunto ja hävetti ja rupes masentaan.

Tähän saa nyt postata vinkkejä ja vaikka jotain motivaatio videoita.
Perkele mä laihdutan nyt. Saatana.

2

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uimari60

Hyvä asenne, ei muutako tsemmpiä!

• Tulee tulosta. Muista suht rauhallinen aloitus, eli sen verran uit kun hyvältä tuntuu. Sitten viikoittain voi ottaa pientä tavoitetta mukaan, esimerkiksi uinti viisi minuuttia pitempään. Liikkumisajan pidentämistä voi jatkaa tietysti, kunnes sallittu uintiaika tulee vastaan. Sitten seuraava tavoite voi olla vaikkapa taukojen vähentäminen uinnin aikana. Kun uintiaika menee lähelle / yli tunnin, niin kannattaa ottaa mukaan vähän juotavaa tai juoda vettä ennen uintia. Välillä ehkä joutuu käydä vessassa, mutta krampit todennäköisesti vähenevät.

Mikäli kiinnostaa saada uinnista kuntoilulajina enemmän irti, niin kannattaa kysellä esim. paikallisilta uimaseuroilta, onko tarjolla aikuisten tekniikkaopetusta. Melkein voisin tähän suoraan jo vinkata, että mielestäni tärkein yksittäinen asia on uloshengitys aina veden alle - pää voi toki pysyä pinnalla, mutta kasvot veteen. Mikäli sinulla ei ole uimalaseja, tätä voi harjoitella "alligaattorityylillä", eli silmät jäävät pinnan yläpuolelle, mutta luonnollisin niskan asento on tietysti, kun katse suuntautuu alas (paitsi selällään uidessa).

Tsemppiä treeniin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe