Onko täällä ketään muuta jonkä äiti on skorpioni? Minkälaisia mielestänne on? Ite voisin vaihtaa oman äitini johonkuhun toiseen, en jaksa yhtään. Inhoan skorpioneja, mut aina vaan tuntuvat eksyvän tielleni... Miten niistä pääsee eroon? V-tuttaa jos sanoo jtn vähänkin poikkipuolista niin saa pelko pöksyissä tutista et mitä sieltä tulee. Sit taas jos jaksaa olla mukava niille niin sitten kyllä ollaankin taas myös mukavia, silti jotain aina hautoen... Narsisteja, sanon minä.
Äitinä skorpioni?
Rapunen_
3
247
Vastaukset
- älä yleistä
Höpö, höpö. Ei liity horoskooppiin, äidilläsi on muuten vain vaikea luonne.
- äidinrakkaus
Olen skorppari äiti, ja ihanainen tyttäreni sanoo minulle usein, että olen ihana äiti ja maailman paras äiti :-)
- Rapunen_
Nojoo, ei toi horoskooppimerkki tietenkään kaikkea selitä, kyllä se on vaikea "ihan muuten vaan". Mutta kyllä mä skorpionit tunnistan ah, niin helposti, koko pienen ikäni kun oon viettänyt niiden seurassa niin... Huh huh itelle ei kyllä skorpparit sovi yhtään, mutta jostain jännästä syystä niitä vaan tuntuu olevan koko ajan ympärilläni... hoh hoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807