Nyt tarvitsen apua teiltä n monta kertaa käyneet Turkissa. Itse olen käynyt kyseisessä maassa jo 5 kertaa, mutta en saa kaveriani lähtemään millään kyseiseen maahan miten saisin hänet suostuteltua lähtemään kyseiseen maahan?? Kun hän on todella ennakkoluuloinen.
Turkin kävijät auttakaa!
4
1677
Vastaukset
- jk01
Mitähän kaverisi mahtaa Turkissa pelätä? Missä hän on ennen matkustanut? Kun ei ne Turkin turistikohteet niin paljon poikkea muista välimeren kohteista.
- Sartsa
Kaverini on käynyt ekaa kertaa tänä vuonna Espanjassa Kanarialla ja on sitä mieltä, että mikään paikka ei ole sen parempi kuin Espanja. Olen yrittänyt selittää positiivisia asioita Turkista mutta turhaan olen näyttänyt kuvia sun muuta.
- ssr
Ei kai siinä muu auta, kun että kerrot upeista kokemuksistasi, ihmisten ystävällisyydestä, auringosta, lämmöstä, retkistä, ruuasta, illan menoista (jos ystäväsi on sitä sorttia että tanssijalka vipattaa), tunnelmasta, basaareista, MUSIIKISTA. Jos ystäväsi näkee sinusta että olet totaalisesti menettänyt sydämesi tälle maalle, hän tuskin pitää arvostelukykyäsi huonona. Onnea vain käännyttämiselle ja hyvää matkaa jos sinne asti pääsette :D
- ...
Ei voi väittää etteikö turkki olisi turistirysä! Pääelinkeino turismi!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686