Olen ollut Saunalahteen tosi tyytyväinen, mutta nyt päättyy taas tämän liittymän halpa hinta, joten vaihdan toiseen. Tämä uusikin on tarjous taas vuodeksi, tarjous on voimassa tän kuun loppuun. Sitä kysyn, että riittääkö tarjouksen saamiseen se, että tilaan liittymän vaihdon ennen kuun loppua? Onko sillä väliä, milloin se astuu voimaan?
liittymätyypin vaihto
3
556
Vastaukset
Liittymätyypin vaihto kannattaa tässä tapauksessa tilata tapahtuvaksi kuun loppuun. Voi sen toki aiemminkin tehdä, siinä sitten vain on yksi lasku vähän sekavan näköinen kun laskutetaan vain osa kuukaudesta vanhaa liittymätyyppiä ja osa kuukaudesta uutta.
Mikko / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- Tympääntynyt saunala
Minua on Saunalahti huijannut ja satojen eurojen edestä laskuttanut laskuja. Minulle sanottiin että entinen liittymäni ollut aktivoiva josta tullut tekstiviestejä ja puheluita, vaikka minulla ei ole ollut koko liittymä käytössäkään.
Tympääntynyt saunala kirjoitti:
Minua on Saunalahti huijannut ja satojen eurojen edestä laskuttanut laskuja. Minulle sanottiin että entinen liittymäni ollut aktivoiva josta tullut tekstiviestejä ja puheluita, vaikka minulla ei ole ollut koko liittymä käytössäkään.
Selvitetään laskuasiasi loppuun Palstalla, jossa sinulla onkin jo keskusteluyhteys asiakaspalveluumme olemassa :)
Noora / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727