Olen rakastunut poikani avovaimoon.. Näen hänestä Kokoajan unia.. Mielikuvitukseni villiintyy kun käyn pojallani kylässä ja näen hänen avovaimonsa.. En tiedä mitä teen . Olen aivan liian rakastunut.. Miten tästä voi selvitä.. Kerronko ensin pojalleni vai hänen avovaimolleen.. Entä jos tämä nainenkin on rakastunut minuun.. Mitähän poikani sanoo?. Neuvokaa mua.
Rakastunut miniään
Heikki59
2
579
Vastaukset
- totuus sattuu
Kuules, miniäsi pitää sinua vanhana ukkona ja ei todellaakaan näe sinusta eroottisia unia.
- Kaikkea sitä..
Et kuullosta kovinkaan vanhalta, taijat olla feikki., ellet, niin miniäsi ei tosiaankaan katsele vanhaa pukkia. Unohda mielikuvituksesi, tai saat porttikiellon koko torppaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787