Morjens!
Eli ohjeita tarvitsisin siihen, miten mennään pummilla uimahallissa. Siellähän on ne portit, miten ne ohitetaan ilman että lippua on maksettu? Mitä jos tulee lipuntarkastaja altaassa kyseleen lippua? Mitä jos pukuhuoneessa tai suihkussa on uimavalvojat tarkastamassa alastomien tyyppien matkalippuja? Entä jos valvontakamerasta katsotaan? Entä jos joku muu huomaa ja menee valittaan? Menetkö itse koskaan pummilla uimahallissa? Mitä mieltä olet pummilla menosta yleensä?
Itse kannatan paitsi maksutonta joukkoliikennettä myös maksuttomia uimahalleja. Asun Tampereella joten mielellään vinkkejä sielläpäin pummilla menemiseen.
Kommentoi!
Pummilla uimahallissa
LitkuPetteri
2
187
Vastaukset
- BUMMILLA BUMMI
Mitä turhaan ostat lippua mee BUMMILLA BUMMI
Ensiksi korostettakoon, että en kannata uimahallin - tai ylipäätänsä muidenkaan julkisten palveluiden - käyttämistä pummilla, mutta tästähän saisi kasaan urbaaniurheilun viisiottelun:
korkeushyppy - saksityylillä porttien yli sisään
paini - kaapin avain/kortti asiakkaalta
kiipeily - hyppytorniin
uimahypyt - BOMMILLA BOMMI
juoksu - valvojaa/laitosmiestä/vartijaa karkuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738