Yahama Neo's -09 4-tahti ja mittaristossa palaa keltainen moottorin merkkivalo.
Kaikki toimii kyllä ihan normaalisti, mutta ärsyttää tuo valo.
Mikä sen aiheuttaa ja miten saan sen sammumaan?
Moottorin merkkivalo
4
5402
Vastaukset
- Kaikkiensankari
Moottorissas on jotain vikana, vie äkkiä huoltoon ennenkun päsähtää!
- fwefqwefwqef
eiköhän se ole huollonilmaisinvalo
- Sakujuhani
Mun yamaha neos 4:ssä(vm 2012) sytty yks kaks moottoritilan vikavalo ja mittaristo lakkasi toimimasta(näyttöön tulee valot kylläkin) variaattorista otettu " prikka" pois. Osaako joku kertoa mikä on vialla kun itse en tietä skoottereista paljoo?
- Anonyymi
Mun drac 50cc (2018vm) on alkanu palaa lämpömittarin valo punasena aina ku polkasen käyntiin. Sen pitäs näkyä vihreenä mut mitä teen ku entiiä mikä siinä on? Ja vapaa ”N” pitäs nökyö myös vihreenö mut siinö ei näy mitää väriä? Paristo vaihettu nopeusmittariin, jäähytysneste on vaihettu ja laitettu töyteen ja moottori ei käy liian kuumana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787