Mulla on ollu varmaan noin reilun kuukauden ajan ranteissa sellasia punasia näppyjä..Kävin apteekissa ja siellä ei oikein tiedetty että onko allergista, sieni-infektio vai lintukirpun puremia..oon ny kolmisen päivää laittanu sibicorttia nuihin näppyihin mutta eipä tuo ole oikeen auttanut...näpyt ei kutise eikä niistä sillai ole mitään haittaa mutta ihmettelenpä vain mitä nämä on..Mulla on kaksi kissaa ja näyttäs että ainakin jotkut kissoilta tulleet naarmut on muuttuneet sellaisiksi näpyiksi..ja olen lievästi allerginen kissoille mutta mitään tällasta ei oo ennemmin tullut kissoista..
Enkä oikeen usko että vois olla joku kissoista tarttunu sieni-infektio koska isännällä ei oo mitään tällasia näppylöitä. Ja kissoilla ei oo mitään iho ongelmia.
Onko mun allergia pahentunu vai mitä nämä on? Käytän viikon verran tuota voidetta ja sit meen lääkäriin jos ei parane siihen mennessä.
Näpyt on sellasia aika siistin näkösiä ja osa tosiaan tullut jos kissa on raapaissut käteen..
Omituiset näpyt ranteissa
3
113
Vastaukset
- allergiaako
kävin lääkärissä, eikä lääkärikään tiennyt mitä ihmettä tämä on...no se on sitten koepalan ottaminen seuraavaksi edessä.
- Tutkituta
Onko ojentajissa? Keliakiakin voi olla kyseessä. Syyhypunkin tekemä taas kutiaa pahemminkin kuin allergia.
- allergiaako
ei ole...vain ranteissa. Nyt sitten vaan odotan aikaa koepalan ottamista varten. lääkäri kun ei tosiaan tienny mitä nämä on. ei ole mitään sieni ihottumaa ainakaan, sen tiesivät sanoa. Eikä punajäkälää. Eikä tämä ole tarttuvaakaan ku isännällä ei ole mitään tällasia..nää vaan on ollu mun ranteis pian kaks kuukautta. samanlaisina. ei paljon sibicort auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2947230Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1443360Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1042488- 1622459
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181910Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1821715Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311568- 821544
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311470