Olen aloittanut blogin, mutta pidän sitä tällä hetkellä yksityisenä, että vain kirjoittaja eli minä näen tekstit.. Haluaisin ehkä laittaa blogini julkiseksi, mutta minusta tuntuisi oudolta, että ystäväni ja läheiseni lukisivat asioita minusta blogini kautta. Luulen, että pelkään muiden mielipiteitä ja ajatuksia, mutta se on outoa, koska muissa asioissa en välitä toisten mielipiteistä. Minua ei yhtään haittaa jos joku tuntematon lukisi elämästä..
Onko kellään vinkkejä, mitä minun pitäisi tehdä? Ja olen siis vain poikaystävälleni kertonut uudesta harrastuksesta, mutta kukaan muu ei tiedä !
Blogi yksityinen vai julkinen?
uusi bloggaaja
1
115
Vastaukset
- Mikkohan se
Etkö voi olla vain kertomatta nimeäsi tai muita paljastavia tietoja ja ettet käytä sellaisia valokuvia joista tunnistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747