mulla on ainakin helkkarin hyvä anoppi.olen tyytyväinen.
anoppi
tjtj
1
287
Vastaukset
- martta
Sama täällä kun oppii ja haluaa oppia ymmärtämään muitakin ihmisiä niin maailmassa pärjää. Ja jos rakastaa miestään niin ei kai sille voi sellaista surua aiheuttaa että hänen vanhemmilleen annettaisiin porttikielto. Ja itse en pidä itseäni niin tärkeänä ihmisenä että anopin pitäisi ruveta tanssimaan minun pillin mukaan. Arvostan häntä ja silti teen omassa kodissani kuten haluan. Ja jos niin on että anoppi ei jostain asiasta minun kodissani pidä niin hänkään ei huomauttele siitä vaan antaa kaikille mahdollisuuden olla omina itsenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727