Selailin eilen youtubea etsin Pirkko Vesavaaran videoita ´, kun törmäsin tähän karmaisevaan "remix"-videoon, joka oli tehty erään messun naiskuoron esityksestä. Mielestäni tämä on selvää jumalanpilkkaa, kun otetaan huomioon, että videon tekijä ei ole ollut tosissaan. Mitä mieltä itse olette tästä videosta?
https://www.youtube.com/watch?v=D2OQRLkLeAM
Pyhäinhäväistys
7
161
Vastaukset
- ei näin
Aikas törkeä on kyllä.
- LässytiLässyn
Näkemättä täyttä pa**kaa, kuten tämän Vesavaaran horinatkin ovat.
- Halleluujaa
Aika hyvä ja hauska mun mielestä. Missäs kohtaan Raamatussa lukee millaista musiikkia Jumala kuuntelee? Ei todellakaan ole mitään Jumalanpilkkaa. Tässähän etsittiin Jumalaa.
- Huikea
Kappalehan on loistava omassa tyylissään. Jumalanpilkkaa tuskin. Hengellisistä lauluista voisi olla enemmänkin vastaavia kappaleita. Tämä on ensimmäinen mihin olen törmännyt ja olen positiivisesti yllättynyt.
- likat pilkkaa vaan
Eihän tällä ole Pirkko Vesavaaran kanssa MITÄÄN tekemistä, älkää nyt höpsötelkö. Tämähän kauhea teknohan pilkkaa uskovia ja Vesavaaraa!!!
- NiinKyllä
Hauska kappalehan tämä. Alkuperäinen video on sitten ihan eri asia.
- dancer
Kiva versio tuosta laulusta. Jäi soimaan päähän ja myöhemmin hyräilin hetken itsekin. Miten ihmeessä tämä on jonkun mielestä pilkkaa?? Vai onko aloitus laitettu mielessä *laitan skandaaliotsikon ja linkin videoon, niin tulee katsojia* Heheh, konstit on monet!
Ei paha. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696