Enpä tiedä mistä aloittaisin.
Olen toisessa avioliitossani, eikä minulla ja miehelläni ole yhteisiä lapsia. Miehellä on lapsia entisestä avioliitostaan ja minulla omasta entisestäni. Meillä on avioehto ja erilliset omaisuudet. Tämä pohjustus siksi, että haluan korostaa, ettei minulla ole ns. omaa lehmää ojassa tämän kertomani asian suhteen.
Mieheni meni tarkistamaan omat tietonsa väestörekisterin tietojärjestelmästä, ja paljastui, että hänet on merkitty vielä yhden lapsen isäksi. Tämä lapsi olisi syntynyt Norjassa, neljä vuotta ennen miehen esikoislasta. Mieheni on ollut tuolloin 19-vuotias.
Mies sitten kertoi, että hänellä joku kännipano oli siellä Norjassa, ja kun hän oli palannut Suomeen, häneen ottivat yhteyttä sosiaaliviranomaiset, ja hän allekirjoitti jonkun paperin. Naisella ei ollut elatusvaatimuksia, ja mieheni oli käsittänyt, että nainen oli palannut exänsä luo ja että tämä naisen puoliso olisi sitten kasvattanut lapsen.
Miten asiassa kuuluu edetä? Tulee olemaan hirmu järkytys, jos tämä tieto tulee jotain kautta yhtäkkiä miehen lapsille (tarkoitan nyt näitä lapsia jotka ovat avioliitossa syntyneet), esim. perunkirjoituksessa. Ilmoitetaanko tuolle norjalaismiehelle jotain kautta, kun mieheni kuolee? Mies on aika sekaisin, eikä ihme...
Isyysasioita???
rakastava vaimo
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784698Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä382522- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877