Ostaisinko Triumph Rocket III

Rockary III

Mitä olette pyörästä tykänneet ja onko luotettava peli? Hakusessa vm -07 pyörä.

23

3142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • englesman

Älä osta.

Väpättää vaan kun lyö kaasua esimerkiksi 60- 140 km vauhdeista.
      Ei tehoa. Valtavasti painoa, varsinkin paikallaan.

Sopii siwan parkkiin, ei essolle.

• pöö

Höpö höpö

• autmot

kai se muuten ihan ok pyörä on mut renkaita menee,kaveri kyllä tykkää siittä mut ei voi kovin paljon kallistella kun laudat ottaa kiinni ja löpöä palaa aika runsaasti

• kimpe67

Takarinkula 8000 km ja etu 16000 km eikä silloin vielä sakkomeininkiä.Tottakai pitää ymmärtää että se ei ole mikään kevari painaa noin 350 kg mutta vie noin 6l satkulla vakiona mikä on täysin epäoleelista tämmösen pyörän hankitakriteerinä

• kimpe67

Osta pois.Itellä ollut vuodesta 08 lähtien(R3 Classic)Toi väpättäminen on täysin huuhaata!Mutta voima ja vääntö on raakaa elikkäs pientä kokemusta kakspyöräsistä suotavaa!

• kimpe67

Tohon löpön palamiseen sanoisin että vakiona vei 6.2 litraa satasella ja tehot kaakossa elikkäs täydet tehot haettu motobox sahala niin taitaaolla karvan yli 7 litraa.Tosin kuka hakee minimikulutusta ostaessaan tän kokosen pyörän?

• lore

Jäähdytyspaneeli on ihan hirveen näköinen.

• japsi

Sana "Triumph" jo aiheuttaa pahaa oloa. On ne sen verran paskoja ajaa. En suosittele. Yksi oma ollut ja muita kokeillut. Toista en osta ikinä.

• utelias..

Mikä Triumph on noin paska ajaa?

• Hukentelija

Muistaakseni 2,4 litrainen kone. Aivan huikea on. Renkaan vaihto vaatii kovan kaluston. Ei omalla sorvilla?

• Monttuauki

Hinta ei sovi kaikille? Ei varmaan edes moni uskalla ajaa….

• EuroErection

Joo ei se tosiaan kaikille sovi. Mieluummin jatkat polkupyörällä ajoa, kuin tähänkin saakka.

• esko72

Olen ajanut. Mahtava pyörä, on tehoa kokoa ja näköä. Olen vain 170cm, oli mulle ehkä karvan liian iso...

• KÖMPELYS

Itse en ostaisi mitään tuon saarivaltion tuotosta varsinkaan jos ei ole kun 2 pyörää alla hengenpitimiksi. ruma,kömpelö. laatuongelmia yms. lähinnä tuon koon takia hankitaan joka sitten todetaankin negatiivisena loppujenlopuksi,kokeiltu on tuokin norsu, pienempi V2 parempi.

• Rocket3

Jos on yhtään kokemusta moottoripyöristä, niin suosittelen lämpimästi roksua. On aika äijä pyörä. Painopiste niin alhaalla, että painosta huolimatta helppo käsitellä myös hitaassa kaupunki ajossa. Ensimmäiseksi pyöräksi en suosittele.

• rumakumika

En vaan ymmärrä ketä tuo puhuttelee ,ei järjen haiventa.. edes massiivinen koko ei pelasta tyylitöntä ulkoasua.

• rumppaapparipa

Huippupeli, osta pois niin muit harmittaa.

• RocketPilot

Hyvä ja luotettava peli. Omalla ajanut nyt (2011vm) n. 80tkm, eikä mitään vikaa. Koskaan. Vähän takarengas on kuluvaa sorttia painon takia, mutta muuten suosittelen. Jos sattuu olemaan osaaja. Ei aloittelijoille.

• vittumietinysaatana

älä vitussa osta mitään tollasta paskaa!!!

• Rokettiäijä

En ymmärrä, kun painosta valitellaan.. Rock'su rokkaa niin kaupungissa kuin maantiellä. Mulle tämä on ensipyörä ja ajoin nyt ekana kesänä 10000km. Helppo hallittava. Kuluttaa 11 litraa kaupungissa ja 8 maantiellä, kun miehekkäästi ajelee.

• Jutustelija1

Hyvä että olet tykännyt, ja mukavan sitkeä valinta ensialkuun jossa on sitä fiilistä joka saa jatkamaan hyvän harrastuksen parissa.

• trumppasetä

ostin rocketin kuusikymppis lahjaksi itselleni 2018...muuttopyörä Lutonista..ajo ominaisuudet erinomaiset matalan painopisteen johdosta,,takarengas näköjään vm.2001...ajattelin vaihtaa vaikka pintaa vielä(vanha gummi)turvallisuuden takia..en alle kirjoita suurta kulumista..???.omistin joskus nuorena kawan 900Z...ajo ominaisuudet suunnilleen nakkikioski lisänä pyörät,,renkaita meni ja ketjuja tiukattiin tupakoinnin aikana..tiedoksi rocket "ukot" Motobox Kotka siellä Phill niminen kaveri todella osaa hommansa ja on vielä tosi edullinen

• Anonyymi

Aloittelijalle suosittelen jotain pikkupyörää jossa ei tehoa paljon, esim Harley Davidson Heritage , 1700cc kone mutta ei karkaa alta, alle 1700cc koneella ei kannata ostaa jos meinaa ohittaa muunkin kuin traktorin. Sportsterit kiihtyy jotenkin mutta jos olet yli 160cm näyttää se allasi honda monkeyltä. Tietenkin näissä hinta tippuu älyttömästi jos uutena ostat, eikä kelpaa vaihdossa muualle kuin hd liikeisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6775
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      31
      3714
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3190
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2622
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1980
    Aihe