1.
HIFK
10 67521 6752
2.
Kärpät
11 66283 6026
3.
Ilves
11 64026 5821
La Ligan yleisökeskiarvot..
10
81
Vastaukset
- uhiviv
Ilves 5821
- Bbihk
Ilves
11 64026 5821 - fhfhffhfh
fhfhhfhf
- eyeyey
ryreyyye
- dgggdg
fhfhhfhf
- Raimonverot
Olen Ilvesfani. Asun yksiössä Hervannassa. Olen työtön joten minulla ei ole varaa ostaa fanitavaroita eikä nakkejakaan. Onneksi peleissä saa nakkeja ilmaiseksi, lipunkin saa ilmaiseksi peliin kun hakee ilmaisluppujen jakopaikoilta. Minulla on mustavalkoinen valokuva kun isoisoisoisoiso-isäni näki myös ilmaiseksi Ilveksen pelejä sota-aikoina ja otti valokuvan. Lisäksi wikipediasta katsoin niin Ilveskin on joskus amatööriaikoina voittanut mestaruuksia, sekä kabinetissa ja sota-aikoina. Minä kuulun Ilveksen kannattajaryhmään nimeltä, osasto kooveenjunnu(41). Minulla on ärrävika ja huudan peleissä että te voitte lähtee ja Tappalalaiset tulee Mouhijärveltä. Meitä Ilveksiä yhdistää yksi asia, nimittäin olemme kaikki samasta suvusta, eli sisäsiittoisia. Meidän isoisoisoisoisoisoisoiso-isämme on kaikilla sama. Nykyään asumme kaikki Hervannassa. Peleissä käymme ilmaislipuilla. Fanikamaa emme osta. Meille on tärkeämpää Tapparalaisten kiusaaminen kuin Ilveksen menestys.
- Raimonverot
Nyt se on tutkittu.
Ilveksen fanit ovat heikompaa ainesta, asuvat Hervannassa kerrostaloissa, kulkevat eläkeläislipuilla sekä bussilla että halliin sisään. Syövät ilmaisnakkeja sekä palvovat muitten joukkueiden junnuja. Esim. Osasto kooveenjunnu ja eräs Savonlinnalaismaalivahti NHL:stä. Eli raimo&Tuukka. Koovee&Sapko. - Hjvjvjjb
gulhjl
- ryryryry
rhyryyry
- hdhdhd
rehrh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738