olen makkaran himo grillaaja , kesällä oli isommat grillipippalot . ostin goutleri , jahtimakkaraa pötköt tein 2 sentin siivuja vähän grillimaustetta ja grilliin muiden makkaroidenkera . saivat eneemmistöltä hyvät arvosanat . kannattaa kokeilla.
hyvää näinkin
5
152
Vastaukset
- makunsa kullakin
No eipä tainnut juhlaväen joukossa herkkusuita olla, jos makkaraa jaksoivat kehua.
Tai sitten kehuivat kohteliaisuuttaan. Kun meillä isommat grillipippalot järjestetään, niin kyllä raaka-aineena on erilaisia lihoja, ei makkaroita.minä tarkoitinkin makkara iltaa niille jotka syövät periaatteessa samaa laatua päivästä toiseen .
- auvo1
no oli herkkusuita mutta nyt oli kyse erilaisten makkaroiden mausta.
- halpa on hyvää
jep olen tehnyt lauantai makkarasta sammalla lailla viillot siivun pintaan hyvä mausta ja grilliin , moni ei syödessä tiedä kuinka halpa aliarvostettu makkara saa maku hermot toimimaan .
- kaikenlaista
Kaikki on suhteellista, ihminen joka ei ole kovin perehtynyt eri makuihin, voi pitää juurikin lauantaimakkaraa herkkuna. Mikäs siinä kerran kelpaa, ei se muilta ole pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010