Löytyykö Jyväskylästä miestä nuolemaan pilluani oikein kunnolla??? ;) oon 20v tyttö :)
nuolijoita jyväskylästä?!
23
1268
Vastaukset
- andy30
Kyl toki. Tmx@hotmail.fi
- paljon elämää nähnyt
olen 70 pappa hyvä nuolemaan kalastaja38@wippies.fi
- heh,ei mistään
ja mistähän tietää että olet tyttö?
- kielimies
Halukas kielimies löytyy:
calibra69@luukku.com- alkonautti
Osaaks säkin hyvin Englantii?
TÄÄLTÄKIN LÖYTYY HALUKKUUTTAA
putkipoika@suomi24.fi- roger7
Kiitettävää kielitaitoa kylää löytyy... laita viesti drilliand (at) suomi24.fi
- alkonautti
Ai sait kiitettävän numeron kielistä? Oliks sulla muitakin kieliä kuin Englanti ja Ruotsi?
- k69.
Hhmm,
täällä olisi intohimoinen, kokeilunhauinen, tumma 180/82 sporttinen, siisti kielimies halukkaana tapaamaan sua... utelias, kuuma vikkelä kieleni, kuumat huuleni haluaisivat tutustua huuliisi, klittaasi pitkään ja kiusoitellen ; ) os. kuumakuusysi@yahoo.com odottelen vastaustasi.
PS.osoite kertoo kaiken ; )- alkonautti
Ai mitä kieliä puhut?
- lickitup
ei ehkä jyväskylästä, mutta jos maltat tänne saarijärvelle tulla niin kyllä homma hoituu.
- tyttttö-20
sportti tyttö kokkolasta ja haluisin :p :p
- rogerX
Moikka! Annan sulle ilomielin, kerro viestiosoite... tms. yhteys..
- drillikka
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
- alkonautti
drillikka kirjoitti:
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
Mitä kieliä niiku osaat? Mä osaan vaan suomea ja ruotsia..
- uiytre
kik miguli20cm
- Vittujennuolijamies
Vittujennuolijamies heti halukas palvelukseen. Vaikka olen jo vanha mies, olen viriili ja tehokas, voin antaa nuolua Sinulle vaikka tuntitolkulla. Voitko imeä minua? Tykkäätkä nussimisesta? Voidaan pannakin päälle.
- pervopoju
naiset kikatkaa cssvscfe jos haluutte puhua tuhmia tai vaihdella kuvia ;)
- sinä<3minä
sexy leidee! täällä!meikä valmis nussii sua!
- Roger7
Tottakai löytyy! Tää on lempilaajini ja oikein kielitaitoinen olen kyllä :-) Laita viesti " drilliand6 at gmail.com "
- pre1
olisi haluja
otappa yhteyttä jos edelleen on ajankohtaista
kyllä löytyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929