Löytyykö Jyväskylästä miestä nuolemaan pilluani oikein kunnolla??? ;) oon 20v tyttö :)
nuolijoita jyväskylästä?!
23
1281
Vastaukset
- andy30
Kyl toki. Tmx@hotmail.fi
- paljon elämää nähnyt
olen 70 pappa hyvä nuolemaan kalastaja38@wippies.fi
- heh,ei mistään
ja mistähän tietää että olet tyttö?
- kielimies
Halukas kielimies löytyy:
calibra69@luukku.com- alkonautti
Osaaks säkin hyvin Englantii?
TÄÄLTÄKIN LÖYTYY HALUKKUUTTAA
putkipoika@suomi24.fi- roger7
Kiitettävää kielitaitoa kylää löytyy... laita viesti drilliand (at) suomi24.fi
- alkonautti
Ai sait kiitettävän numeron kielistä? Oliks sulla muitakin kieliä kuin Englanti ja Ruotsi?
- k69.
Hhmm,
täällä olisi intohimoinen, kokeilunhauinen, tumma 180/82 sporttinen, siisti kielimies halukkaana tapaamaan sua... utelias, kuuma vikkelä kieleni, kuumat huuleni haluaisivat tutustua huuliisi, klittaasi pitkään ja kiusoitellen ; ) os. kuumakuusysi@yahoo.com odottelen vastaustasi.
PS.osoite kertoo kaiken ; )- alkonautti
Ai mitä kieliä puhut?
- lickitup
ei ehkä jyväskylästä, mutta jos maltat tänne saarijärvelle tulla niin kyllä homma hoituu.
- tyttttö-20
sportti tyttö kokkolasta ja haluisin :p :p
- rogerX
Moikka! Annan sulle ilomielin, kerro viestiosoite... tms. yhteys..
- drillikka
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
- alkonautti
drillikka kirjoitti:
Moi, sporttityttö! Minäkin haluaisin.... Laita viesti todella kielitaitoiselle pojalle... drilliand at suomi.24.fi
Mitä kieliä niiku osaat? Mä osaan vaan suomea ja ruotsia..
- uiytre
kik miguli20cm
- Vittujennuolijamies
Vittujennuolijamies heti halukas palvelukseen. Vaikka olen jo vanha mies, olen viriili ja tehokas, voin antaa nuolua Sinulle vaikka tuntitolkulla. Voitko imeä minua? Tykkäätkä nussimisesta? Voidaan pannakin päälle.
- pervopoju
naiset kikatkaa cssvscfe jos haluutte puhua tuhmia tai vaihdella kuvia ;)
- sinä<3minä
sexy leidee! täällä!meikä valmis nussii sua!
- Roger7
Tottakai löytyy! Tää on lempilaajini ja oikein kielitaitoinen olen kyllä :-) Laita viesti " drilliand6 at gmail.com "
- pre1
olisi haluja
otappa yhteyttä jos edelleen on ajankohtaista
kyllä löytyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982