Jos mies alistuu nöyryytettäväksi pienemmällä vuorokausikorvauksella, kuin mitä vangille maksetaan vankilassa yhdestä tunnista, antaa pulia päänsä, kuin kiinalainen kuolemaantuomittu ja käyttää armeijan orjaankaapua, on syytä hävetä syvästi itseään.
Varusmiesten on opittava häpeämään itseään
3
261
Vastaukset
- iuytrtyuioiuytrtyui
Asevelvollisuusarmeija ei muuta pysty tarjoamaan nuorukaisille, joten olet oikeassa.
- aseorjuus
Asevelvollisuus rappeuttaa yhteiskuntaa moraalisesti ja taloudellisesti. Naiset tietenkin kannattavat miesten asevelvollisuutta, koska kyseessä on jälleen yksi tulonsiirron muoto miehiltä naisille. Naisten lisäksi järjestelyä kannattavat akkamaiset miehet, jotka ovat joko miellyttämishaluisia taiuuten vaan munattomia.
- ReservinJääkäri
Hah !
Kaikenmaailman sosiaalipummien, sivareiden ja totaalikieltäytyjien on opittava häpeämään itseään.
Maalla kuullu olla armeija, jos tätä ei ole, on kohta muun maan armeija.
Minä en ainakaan häpeä pätkääkään sitä, että olen varusmiespalveluksen jääkärinä käynyt. Katson, että se on velvollisuus isänmaata kohtaan.
Se, että päivärahat ovat pienet, ei minua lannista. Toki tiedän senkin, että monia juttuja armeijassa pystyisi järkeistämään. Mutta yksi varusmiespalveluksen opeista on, että oppii ottamaan käskyjä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336924- 386354
- 293494
- 452960
- 342694
- 152368
- 372188
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481927En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797