Moi kertoisko joku kokemuksii hondan automaattii loodasta,olen ostamassa ens kesäks tollasen mallin josse se on, koska en halua räpeltää enään kytkimen ja vaihteitten kanssa.
kiitoksia kommenteista jo etukäteen.
Hondan automaatti mootttoripyörässä
7
222
Vastaukset
- vaihde vaikee
vai etkö osaa vaihtaa?
- Kyselevä
Joo osaan kyl vaihtaa,se ei oo mielestäni kovin vaikeeta.
Mutta en nää mitään järkeä siinä normaali maantie ja varsinkaan kaupunkiajossa,ja mikäli olen ymmärtänyt niin hondan automaatissa pystyy kyllä vaihtamaan napista vaihteita jos haluaa.
Mutta jos niitä haluaa itse räpeltää kytkimen kanssa silloin kannattaa ottaa sellainen malli missä on kaikki kytkinvivut ja vaihdepedaalit.
Helvetin hyvää ja nykyaikaista joulua kaikille. - moottorpyora.org
Mene .ORGille kyselemään. Sieltä löytyy asiallisempaa tietoa.
- automaatti
Keväällä heti kelien salliessa koeajamaan, oma tuntuma on aina parempi kuin kuulopuheet.
- Eipä kestä moraanis!
Siinä sulle infoa!
- Automaatti 2
Ime parsaa urpo.
- peräkammari
Olipa viisaita vastauksia, kyllä Suomessa osataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747