Myydään n.1v kenian hiekkaboan poikanen varusteineen. Toimii hyvin ja helppo käsitellä, tällä hetkellä n. 25cm pitkä. Asuu poikasterraariossa, mutta tarvitsee kasvaessaan tulevaisuudessa suuremman terraarion. Käärmeen mukana tulee:
- Muoviterraario
- Lämpömatto
- Vesikuppi
- Kookospiilo
- Digitaalinen ajastin
- Käärmekoukku
- Ruokintapinsetit
- Hiekkaa
- Turvetta wetboxiin
Käärme asustaa Tuusulassa
hp 150e, kuvia saa sähköpostilla :-)
kata.ene@gmail.com
Myydään kenian hiekkaboa
11
1066
Vastaukset
- uhmi
Onnistuisiko kuljetus vantaalle? :)
- kata
Eiköhän onnistuisi :) Jos olet kiinnostunut niin laita viestiä sähköpostilla
- tandez
Onko vielä vapaa? Uros vai naaras?
- ap kata
On vielä vapaana, ja käärme on uros. Jos olet kiinnostunut, laita viestiä sähköpostilla
- kfkckfk
ap kata kirjoitti:
On vielä vapaana, ja käärme on uros. Jos olet kiinnostunut, laita viestiä sähköpostilla
Miks oot luopumassa?
- kfkfkffk
ap kata kirjoitti:
Kuinka vanha kata on?
- k ata
onhan se tosin joudun viemään sen lopetettavaksi koska sillä on suolistotulehdus.sillä meni sitrunaan peppuun ja seon kovissa tuskissa tällähetkellä lääkäri sanoi että se voisi pelastua jos joku imisi sitruunahapot pois
- k ata
anteeka mun tyhmät jutut mut mun isä raiskas mut ku mä olin pieni ja nyt mulla on henkisiä ongelmia
- emmusla
Onko vapaa viellä
- k ata
ei läääri joutui lopettamaan sen,olen pahoillani :(
- k ata
lääkäri anteeksi etten osaa kirjoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1775690Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne321466- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621337Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321243Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988