Jos mies on tissimies ovatko pienet, hädin tuskin A-kuppikoon rinnat turn off? Pitävätkö tissimiehet ainoastaan suurista rinnoista? Voiko erittäin hyvä pylly korvata pienet rinnat myös tissimiehien mielestä?
Kysymys ¨tissimiehille¨
8
178
Vastaukset
- Titman
Minä olen "tissimies". Ei pienet rinnat ole turn off vaan kaikki rinnat kiinnostavat. Hyvä pyllykin on mukava asia, mutta vielä parempi on mukava luonne ja se mitä löytyy korvien välistä.
Pienet tisut on ihanat
- Vastaajatar
Tunnen useita ns. "tissimiehiä".
Tiedän, että heidän makunsa alkaa D:stä... itselläni E - miesss..
Kyllä erittäin hyvä siro herkku pylly voi korvata "liian" pienet rinnat lähes täysin,liian isot tissit voi taas pilata hyvän pikku pyllyn,eli mielummin ne liian pienet kuin liian isot tisut pieneen pyllyyn..Mutta jos on iso ja hyvä muodokas pylly sopii hiukan isommatkin rinnat kun taas liian pienet eli a kupin voi pilata konaisuuden, tällöin se iso hyvä mutoinen pylly näyttää lähinnä huvittavalta ollen kuitenkin seksikäs itsessään pyllynä,eli keskikoon hyvä muodokas pylly ja siihen c-d kupin pystytissit..avot ei muuta tarvita.Pikkutissisten ei välttämättä tarvi menettää toivoansa jos muu kroppa on hyvä ja konaisuus suht sopusuhtainen.Minkähän ihminen sille mahtaa jos on luotu pikkutissiseks,tai isotissiseks..kyllä kaikille himoitsijoita riittää,makuasioitahan nämä loppujen lopuks
- boobs lover
Tissien koko ei ratkaise kaikkea, vaikka boobs lover rakastaa isoja tissejä haluaa sukellella niiden välissä ja välillä pulpahtaa pinnalle haukkaamaan happea. Isoilla tisseillä on kaikella tapaa rentouttava ja mieltä ylentävä vaikutus. Kurja päivä muuttuu paremmaksi kun näkee isot tissit. Hammaslääkärissä porattavana oleminen helpottuu jos hoitajalla on runsas povi. :)
- nännipihapoikanen
Ei ei ei ei ei ei voi korvata missään nimessä! E kuppi on must.
- ei auta ei
valitettavasti ei ihan voi korvata, koska tissit on aina tissit.
Itse en perusta "D":lle, tärkeämpää on muoto ja ryhti.
Olen pari "DD" tavannut,joiden nännit osoittaa lattiaan ja tissit
valuu ikävästi - mielummin pienemmät mutta ryhdikkäät.
Hyvä peppu on tosi hot mutta ei auta, jos yhdistetty olemattomiin
tisseihin - hädin tuskin
Jos mies on tissimies ovatko pienet, hädin tuskin A-kuppikoon rinnat turn off?
… no ei kun meitä tissimiehiä on senkin seitsemää lajia. Yleensä koko ei ole tärkein asia vaan omistajan asenne.
Pitävätkö tissimiehet ainoastaan suurista rinnoista?
… no ei, mutta on sellaisia jotka pitävät vain isoista, sellaisia joille koko on täysin sivuseikka, sellaisia jotka pitävät vain pienistä. Sitten on kaltaisiani joille muoto (ja korkeus) on tärkein katsellessa ja ”toimivat” nännit ainoa merkittävä ominaisuus kun saa muutakin kuin katsoa.
Voiko erittäin hyvä pylly korvata pienet rinnat myös tissimiehien mielestä?
… ei missään tapauksessa, pyllymiehet on erikseen, mutta hyvä pylly on kiva lisä.
Ulkonäkökeskeiset naiset on yleensä surkeita sängyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836