Mitä hittoo, kaikki nää keskustelut on yleensä näitä ''homo ettii homoseuraa, mutta toki ihan kaverimielessä''. Mut miks hetero ei kelpaa? Tai, kun ite oon hetero, niin tuntuu vähän pahalta, ja ehkä vähän naurettavaltakin, kun ei oma seksuaalisuus nykyään riitä pelkälle kaveruukselle, kun ainoo kriteeri näissä keskusteluissa on se, että pitää olla homo 12 wee tai bi. Sori, kuulostan tosi tekopyhältä nyt, mut ihan oikeesti rajottakaa vähän : D terveisin peeveli 18 wee hetero.
HETERO ETTII SEURAA homot
3
193
Vastaukset
- tosi naurettavaa
No tuo homo ilmiö elää aikansa, siatkin kuolee ja naurettavaahan tuollainen homokirjoittelu on. Tuossa iässä ei seiso vielä muu kuin järki ja sitä nyt ei noista kirjoituksta voi nähdä mitenkään. Niiden taustalla tuntuu olevan keskenkasvuiset ääliöt jotka ei tiedä elämästä mitään. Selvästikin on niin että porukassa tyhmyys tiivistyy ja sitä tuo on alusta loppuun.
- 14wee
No mä haluun homoseuraa koska haluun kumppania, mut kyl mulle voi tulla heterotkin juttelee koska kyllähän on kiva aina saada uusia kavereita ps.monet heteropojat jos niille tulee homo puhuun ja jos sille sanoo vaikka et oot komee tai jotain niin se ottaa keskustelusta screenshotin ja laittaa nettiin :/
- Boy♥Boy SoWhat
Sulle ei alottaja oo hajuakaan millasta on olla homo teini-iässä...me homot halutaa puhua toisille homoille...koskaan kuullut vertaistuesta?
Kyllä toki mulle heteropojatkin kelpaa juttuseuraks :P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2266448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633283Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1002909- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171812Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661515- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291393Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351331Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037