Paraisilla mitään "hyväintekeväisyys"-keräystä joka auttaisi vähävaraisia näin joulun alla ruoka-asiassa?. Muualla niitä "keräyksiä" näkyy olevan,ja kyllä luulen että Paraisillakin on joillakin vaikeuksia,kun on todella vähän rahaa.Ja kai sossu tietää nämä ihmiset,jotka tarvii apua,mutta itse eivät auta. Joulumieltä myös yksinäisille !.
Eikö ole ?.
3
147
Vastaukset
- Lennart
Mina mielellaa tarjota apua. Kyllä yltäkylläisyys nauttivana on varaa auttaa. Lähtekääs muut också mukaan,
- Köyhät leireihinsä
Parainen ei ole köyhien kaupunki. Menköön köyhät Turkuun. Siellähän on oikein köyhien alueita, kuten Varissuo, Pansio, Lauste ja Jyrkkälä.
- CAPS LOCK
Hah, kyllä täällä niitä persaukisia on melkoisesti. Näissä ed.mainituissa Turkulaisissa lähiöissä asuu toki väkimäärältään enemmän köyhiä, kuin koko Paraisten saarella, mutta se on vain osa totuus. Itse autan köyhiä, en toivo kenellekään pahaa. Pahimmat huutelijat ovat täälläkin yleensä lopultakin melko kiinnitettyjä, loppuun asti. Sekin on hyvin valitettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721