Hei!
Olen vasta aloittelemassa blogiani, mutten ymmärrä yhtikäs mitään html koodeista, sun muista. Miten saan taustan vaihdettua? Entäs bannerien laita? Voisiko joku tehdä minulle sellaisen? Entäs olisiko jostain mahdollista ladata tuo gimp suomenkielisenä, sillä kun kuulemma voisi tehdä noita bannereita ainakin!? Apua kaivataan!!
ulkoasu
2
80
Vastaukset
- Venla Kupiainen
Taustan saa vaihdettua näin:
Menet aloitusnäyttöön, missä lukee sun blogi/blogit. Eli painat vain sitä tekstiä: Blogger. Sitten siinä lukee sun blogin nimi/otsikko ja sen vieressä on kynän ja sellaisten sivujen kuva ja nuoli alaspäin. Paina nuolesta. Siellä lukee: ulkoasu. Sitten siihen tulee näkyviin sellainen laatikko missä on lisää laatikkoja, ja painat sitä missä lukee "ylätunniste" niin paina siitä muokkaa. Sitten sieltä pystyt selaamaan koneeltasi kuvan siihen, mutta paina myös "pienennä sopivaan kokoon"- laatikosta ja sitten valitset näkyykö siinä kuvateksti, otsikko jne.
Lataa Gimp englanniksi, koska suomeksi sitä ei löydy. Tässä linkki käyttöohjeisiin suomeksi:
http://www.youtube.com/watch?v=dYK3m0u_DZ8
Tee niillä ohjeilla (:
Toivottavasti musta oli apua!
Käythän katsomassa mun blogin ja liityt seuraajaks, niin voin alkaa seuraamaan myös sun :)
www.crazylifestylealexa.blogspot.fi
sähköpostini, johon voit lähettää muokattavia kuvia:
heppahopero24@gmail.com- Mikkohan se
Sen verran korjaan edellistä ohjeistusta, että Gimpistä löytyy myös suomenkielinen versio :)
http://www.ilmaisohjelmat.fi/gimp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687