Moi! (:
Eli oon lähössä tuolloin 4.6. EF:n kautta Maltalle St. Pauls Bayhyn! Oon tosi innoissani ja ois tosi kiva kuulla kokemuksia sieltä ym. Tulkaa kertomaan, jos itte ootte paikan päällä ollut ja on vinkkejä matkaanlähtijälle tai ihan mitä vaan muuta aiheeseen liittyvää! Ja kertokaa ihmeessä, jos sattuisitte olemaan tulossa tohon kyseiseen aikaan ittekkin St. Pauls Baylle!! Olis ihan tosi kivaa tietää tarkemmin tulevista matkaseuralaisista (:
Vastailkaa ! :3
EF Malta St. Pauls Bay 4.6.-17.6. 2014
L15
3
364
Vastaukset
- Kielimatkalainen
Mun blogista saatat löytää ihan hyödyllistä tietoa
www.follow-your-dreams-with-ef.blogspot,fi - L15
Moi! Tää on siis nyt vanhentunutta tietoa ensi kesän suunnitelmista. Suuntana mulla onkin kurssin peruuntumisen takia Malta Sliema (11.6.-24.6.) :)
Blogissa lisää aiheesta ja muusta kielimatkoihin liittyvästä, käy kurkkaamassa!
http://summer2014withme.blogspot.fi/
// Onks kukaan samaan aikaan osumassa Sliemaan? :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757