onko joku kokeillut kyseistä urheiluravinnetta?
kokemuksia L-tyrosinesta?
5
234
Vastaukset
- irtokarkki
Olen syönyt L-Tyrosinea kohta kuukauden. Olen ollut tosi pirteä ja hyväntuulinen koko ajan. Toki kyse voi olla pelkästä lumevaikutuksesta. Masentunut en kyllä ollut enää aloittaessani syömään L-tyrosinea joten en voi sanoa auttaako siihen.
- Jamix
Olen 21 vuotias mies ja kärsin pari vuotta paniikkihäiriöstä. Mun oireet aika lailla kokonaan lakkasivat kun aloin syödä tyrosiinia eli tota L-tyrosinea vuoden vaihteessa. jauhe ois ehken tiiviimpää tavaraa mut tablettia on helpompi ottaa. Nyt olen kyl ajatellut et se voisi ehken mun kohdalla olla tuohon kilpirauhaseen liittyvä juttu kun kerta tosta oli apua.
- Goji-bear
Käsittääkseni tuo tyrosiini vaikuttaa kilpirauhaseen, joten voihan se toimiakin joillekin. varsinkin henkillöille joilla lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa. Masennukseen, varsinkin sen lievemmässä muodoissa käytetään tyrosiinia ja joillekin siitä on todella ollut apua.
- Hihhuli myös
Tyroksiini on eri asia kuin tyrosiini...
Elimistö voi itse kehittää tarvitsemansa määrän tyrosiiniä. Esim.. Fenyylialaniinista jota saa vaikkapa aspartaamista.
- renny1
Tyrosiini on tyroksiinin esiaste ja myös dopamiinin esiaste. Kyllä se voi vaikuttaa masennuksee ja kilpirauhasen toimintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644252Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811308
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441122Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115850