Morjens, mulla on 1995 XJ6, vaihteet toimivat moitteettomasti mutta "P" vaihde ei tahdo mennä pykälään, sitä pitää monta kertaa vaihdekeppiä rynkyttää ennenkuin menee vaihde silmään. Onkohan vika itse laatikossa eli luvassa kallis remontti vai olisiko vain jonkun vaijerin tms kiinnitykset löysällä ja pääsis helpommalla. mitäs veikkaatte viaksi?
Jaguar XJ6 automaattivaihteisto, vikaa
xj6_300
2
377
Vastaukset
- EX XJ
Mulla ainakin oli muistaakseni jokin liitos päässyt löystymään, kun ei mennyt kunnolla pakki päälle. Muuten oli kyllä luokattoman huono auto, eli aina jotain vikaa ja korjaamo tuli tutuksi. Tosi kovalle mekaanikolle unelmakohde, kun pääsee testailemaan taitojaan.
- Järki käteen nyt
Mene kissakulmaan kysymään neuvoja jos niitä oikeasti haluat. Täällä ei näköjään ole kuin autottomia päänsä aukojia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747