Mäenpää haukkuu erässä nyrkkeilyseurakiistassa vastapuolta "kommarinelikoksi" ja toteaa, ettei nyrkkeilyseuran asioita päätetä kuin jossain punakaartissa.
Mäenpää kuitenkin itse unohtaa ihailevansa superkommunisti Che Guevaraa! Tästäkin meitä muistuttaa Helsingin Sanomat (toinen sivu, Mäenpään paita): http://www2.hs.fi/extrat/kuukausiliite/arkisto/2001/03/
Ristiriitainen Mäenpää
8
269
Vastaukset
- Lumikon Leevi
Mäenpää poistatti taannoin sen tiedon tältä palstalta, että Feemu oli sisällissodassa punakaartissa hevosmiehenä, rahasta tietenkin , tuskin hänellä mitään aatetta ollut.
Tämä tieto on hauskana anekdoottina Panu Pulman hiljakkoin ilmestyneessä laajassa Romaanien historiassa.
Olen Olan ikäluokkaa ja muistan hyvin hänen Che Guevara- kautensa.
Hänhän painatti itselleen 20 Che:n kuvalla varustettua t-paitaa sekä baskerit lisäksi.
Huvitti seurata sivusta kaupungilla hänen menoaan, lähes jokaisen näyteikkunan edessä hän pysähtyi mallaamaan paitaansa ja baskeriaan.
Näihin aikoihin hän rupesi värjäämään partaansa, olihan tällä hänen ihannoimallaan kommunistijohtajalla pikimusta parta.
Kaiken kaikkiaan hyvin naurettava mies. - Terve sielu...
Valisitko urheilujoukkuueen johtajaksi miestä, joka meikkaa ja värjää partaansa. ?
- kuntonyrkkeilijät
etsivät kovaa vauhtia uutta salia ja kuulema olavin ulos potkimilla ohjaajilla on uusi mesta tiedossa. olavin salille ei jää kun muutama kilpanyrkkeilijä ja se on seuran loppu kun kuntonyrkkeilijät poistuu
- Liityykö Aasiin?
Olen tyhmä ja tietämätön. Kuka on Feemu?
- Mikä on Feemu?
Liityykö Aasiin? kirjoitti:
Olen tyhmä ja tietämätön. Kuka on Feemu?
Oikeastaan MIKÄ feemu on...se on eräs belgialainen kuohujuoma.
- sentietkand
Kuohari-Feemu oli legendaarinen hevosten kuohija ja nylkijä aikoinaan Tyrvään seudulla.
Suvun kuohariperinnettä jatkaa Tyrväältä Turkuun siirtynyt Olavi Mäenpää
Esimerkiksi kun Olavi Mäenpää ja Tom Heiskanen perustivat 1993 Turkuun. Sinivalkoiset-natsipuolueen, puolueen laajassa tavoiteohjelmassa oli keskitysleirien perustamisen lisäksi , maininta ulkomaalaisten suorittamista rikoksista pitää antaa kuolemanrangaistus, sitä ennen heidät pitää KUOHITA.
Myöhemmissä oikeudenpöytäkirjoissa löytyy mainintoja Olavi Mäenpään kiinnostuksesta kuohintamenetelmää kohtaan, tämä on ollut oikeuden mukaan eräs raskauttava asianhaara hänen saamiin rangaistuksiinsa kiihoituksesta kansanryhmää kohtaan.- Etkö tiedä?
Kuohari on kuohuviini, eikä kuohitsija.
- Hylje-Mies-Iskee
Onko tämä Haritun pultsari ja entinen linnakundi jo tatuoinutkin itsensä? Vasemmassa käsivaressa surkastuneen hauiksen kohdalla lienee pulsun ihailema Petteri Urpo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077