Siis nyt on jossain jokin virhe sillä palvelukseen astumismääräyksessä lukee että palvelus alkaa 7.1 tiistai, mutta puolustusvoimien sivuilla lukee että palvelus alkaisi jo maanantaina 6.1. Maanantai on pyhä jotenka ei kai silloin voi palvelus alkaa ja kun lapuissa lukee että tiistaina 7.1???
Maanantaina vai Tiistaina
9
324
Vastaukset
- .......
Kyllä taitaa alkaa 6.1. Ainakin itse meinasin mennä maanantaina :D minne olet menossa?
- Maanantaina
Palvelus alkaa loppiaisena eli maanantaina 6.1. Uskokaa tai älkää, mutta kusessa olette, jos tiistaina vasta menette.
Asia selviää vaikkapa puolustusvoimien nettisivuilta. Huomioikaa julkisen liikenteen aikataulut maanantaina, kun on pyhäpäivä.- miksi vithussa
Palvelukseen astumis määräyksessäni lukee tiistai 7.1. Porin prikatista kyse.
- s s
miksi vithussa kirjoitti:
Palvelukseen astumis määräyksessäni lukee tiistai 7.1. Porin prikatista kyse.
oletko lukenut jotain väärin? porissa alkaa 6.1 mutta jos sinulla on lappu jossa lukee toisin niin noudata sitä. mitenkäs kuljetukset? onko niille päivämääriä?
- 24rrgdfb
6.1 kello 16 viimeistään pitää olla paikalla
- Noin juuri
Näin juuri, alokasinfo lapussa sanotaan eritoten että 6.1 alkaa ja Loppiaisen takia pyhien aikataulut pitää ottaa huomioon.
- jaahas..
hahah voi olla aika myöhästynyttä kaveria tai monta kaveria etujassa... :P
- mä meen inttiin
tiistaina ja voi olla että lähden myös heti pois sieltä sillä mä en aijo pilata elämää tollasella paskalla kun voi elää ihan oikeetakin elämää vapaana eikä missä intin muurien sisällä.
- hessu
Porin prikaatin nettisivulla lukee että 6.1. on palvelukseen astumispäivä. (Porin prikaati/ ajankohtaista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717