Mulla on kaksi n.3,5- vuotiasta naarasgerbiiliä. Toinen gerbiili käyttäytyy ihan normaalisti, mutta toisesta olen huolissani. Se on selvästi lihonut viime aikoina ja jaloitellessaan huoneessa se saattaa nököttää jopa 10 minuuttia paikallaan. Gerbiili myös syö enemmän kuin ennen ja nukkuu paljon. Olen poistanut gerbujeni ruoasta pähkinöitä ja auringonkukansiemeniä, jotta tämä gerbiili ei enää lihoisi. Pitäisikö gerbiilistä olla huolissaan ja mitä sen kanssa pitäisi tehdä? Kiitos vastauksista!
Gerbiili nököttää paikallaan
gerb22
3
554
Vastaukset
- meillä oli...
Meillä toinen gerbiili nökötti myös paikallaan eikä oikein syönytkään. Tällä oli kyseessä suolitukos. Ostin parafiini-öljyä apteekista jota annettiin pari tippaa ruiskulla suoraan suuhun. Suoli alkoi toimimaan, kakka kulkemaan ja gerbiili oli taas oma itsensä.
Oletko tarkkailut ulostaako gerbiili normaalisti?- gerb22
Gerbiilin uloste vaikuttaa ihan normaalilta, mutta tarkkailen tilannette. Kiitos, kun vastasit!
- moi gerbbu
ananas murskan liemikin toimii... mutta joo kyllä parafiini öljykin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2526880Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664344Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1353218- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701617Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311498- 821494
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381393Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111071