Hei, ensinnäkin jos sinulla ei ole muuta kuin negatiivista palautetta esim. " Unohda koko juttu, ei sinusta koskaan mitään näyttelijää tule! " niin pyydän sinua ystävällisesti olla kommentoimatta ja olla lukematta tätä viestiä, kiitos.
Olen siis alkanut miettiä minne minun pitäisi mennä opiskelemaan ? Olen siis pian peruskoulun lopuilla ja minun pitäisi tietää mihin kouluun pitäisi hakea kun haluaisin toteuttaa unelmaani näyttelijänä? Jospa joku täältä voisi auttaa hieman (: Ajattelin enimmäkseen lukiota.
Apua?
Unelmiaantoteuttavatyttö
2
177
Vastaukset
- Elsa-Pekka
Miksi sinä et kysy koulusi opinto-ohjaajalta?
- Ma(i)steri
Teatterikorkeakoulu, onko Tampereen yliopistossa vielä näyttelijätyön koulutusohjelmaa, kansalais- ja työväenopistoissa on kursseja. Tietenkin on mahdollista pätevöityä pitkää tietä eli hakeudu teatteriin lapsirooleihin ja yritä päästä näyttelijäharjoittelijaksi. Harvasta tulee heti tähti, mutta kuten näet eri mahdollisuuksia on? Tietenkin voit pyrkiä tv-sarjoihin ja elokuviin ensin avustajaksi ja sitä kautta saada "jalkaa oven väliin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624143Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372463- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840