Minulla on 11 kuukautta vanha(kasvuikäinen) suuri sekarotuinen koira. Koiralla on ollut paljon ongelmia etujalkojen nivelten kanssa; 6kk sillä todettiin röntgenkuvissa löysät ranteet, joille ei osattu tehdä juuri mitään.
Nyt se on alkanut ontua, ilmeisesti kyynärpäävaivojen takia. Eläinlääkäri totesi, että kyllä se olisi kuvattava, mutta minulla ei ole varaa käyttää sitä röntgenissä monta kertaa vuodessa (min. 300,-/kerta).
Ja mitä eläinlääkärit sitten hoidoksi suosittelisi?
Luultavasti tulehduskipulääkettä ja täyslepoa. Ei kiitos! Ei niistä ole tähänkään asti mitään apua ollut.
Eli ajattelin kokeilla homeopatiaa, koska olen lukenut useista artikkeleista, että homeopatialla on voitu parantaa sellaisiakin vaivoja, joiden edessä lääkärit nostavat kädet ilmaan.
Olisiko Teillä vinkkejä koiran nivelten, luuston ja jänteiden kasvun tukemiseen?
Lueskelin, että rhus tox voisi auttaa. Voiko siitä olla jotain haittaa?
Syötän koiralle merilevää, pellavansiemenrouhetta ja valkosipulia, voiko ne haitata homeopaattisten aineiden toimintaa?
Kasvavalle koiralle?
3
137
Vastaukset
- ei auta eläintä
Homeopaattisista valmisteista ei ole apua koirallesi. Mainitsemasi valmiste sisältää pelkkää sokeria eikä sen ole osoitettu olevan tehokas hoito mihinkään. Positiiviset tarinat netissä tulevat yleensä siitä, että valmisteen ostaja kokee tehneensä jotain eläimensä hyväksi, rauhoittuu vähän ja onnistuu olemaan rekisteröimättä eläimen kipua.
Jos eläimen omistajan käytös on ennen turhan valmisteen ostoa ollut kovinkin hysteeristä, eläin saattaa jonkun verran hyötyä omistajansa rauhattomuuden vähenemisestä ja senkin käytös voi muuttua. Eläimen kokemaan kipuun sillä ei ole vaikutusta. - Ylermi
"Mainitsemasi valmiste sisältää pelkkää sokeria" Tiedätkö edes mitä on rhus toxicodendron?
Tuskin homeopaattisten valmisteiden käyttö on sinulta pois, eikä se iso satsaus ole käyttäjältäkään. Toisin kun taas turhan takia eläinlääkärissä ramppaaminen.
Kokeile, tuskin siitä haittaakaan on!- sokeria koiralle
>Tiedätkö edes mitä on rhus toxicodendron?
Tiedän. Mikäli kyseessä todella on esimerkiksi Boironin tai vastaavan homeopaattinen valmiste, niin se ei sisällä mitään muuta kuin sokeria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717