Minecraft- ongelma, osaatteko auttaa?

Lehmune

Halusimme vaihtaa pojan käyttäjänimen, joka siis näkyy pelissä.
Poistuimme pelitilasta, avasimme Launcherin, sieltä "edit profile", nimenmuutos ja "save profile".
Tämän jälkeen "play"- painike muuttui "play demo"- painikkeeksi, emmekä siis pääse enään takaisin peliin.

Olemme kirjautuneet ulos ja sisälle, sulkeneet ja avanneet mutta emme pääse eteenpäin. Osaatteko auttaa?

7

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsistynyt poika

Pelin käyttäjänimeä ei tietääkseni pysty vaihtamaan. Launcherista voi kuitenkin muuttaa profiilin nimeä, koska profiilejä voi tehdä monta. (Suurimmaksi osaksi sitä varten, että voit modata peliä.) En kyllä ymmärrä miksi peli menisi demoon jos vaihdoit kerran profiiilin nimeä. Itse yrittäisin kirjautua ulos ja takaisin sisään sekä muuttaa profiilin nimi takaisin mikä oli (vaikka tällä ei mielestäni ole merkitystä) ja tarkistaa, että sieltä profiilista on valittuna versiona "Latest version" Kerro tapahtuiko mitään tämän jälkeen. :) kyllä sen takaisin saa, mutta käyttäjänimi ei tule muuttumaan

• Minecraft pelaaja

Poista minecraft launcher, mene minecraft kotisivuille kirjaudu sisään sitten paina download senlataa uuden launcherin sitten pistät siihe minecraft profiili tietos niin pitäis toimii

• Lehmune

Jeps, näin huomasin. Eli profiilin nimi tosiaan vaihdettiin (minä tumpelo, ja poika 8 v.).
      Heti sen jälkeen tyrkkäsi pelkkää demoa tarjolle, vaikka kuinka kirjauduttiin ees taas ja tosiaan tuo profiilinimikin vaihdettiin takaisin alkuperäiseksi.

Joku ehdotti poistamista ja lataamista uudelleen, täytyykö se silloin siis OSTAA uudelleen?

• minecraft hullu

en tiiä mut epäilen ettei pidä

• TietäväTietäjä

Hmm.... Porukka sanoo että osaa pelata mineä ja sitten ei osata perusasioihin puuttua. Eli, vaihdoit PELAAJAN käyttäjänimen, poistaminen ja lataaminen, ei tarvitse ostaa uudestaan, mutta siis valittu käyttäjänimi on peruuttamaton, eli jos laitoit siihen PellePää12 niin silloin olet PellePää12. Siis, vaihdoit profiilinimen whatever, joten se yrittää kirjautua sillä nimellä. Vaihda se takaisin niin se palautuu samaksi tavalliseksi. Eli vaihda se nimi takasin niin pääsee takasin.

• minecraft lanaaja

Hakkeroi sun mine niin voi

• WhatEver

Pian on tulossa uusi päivitys 1.8.0 jossa nimen vaihtaminen on mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe