Uuden Leonin takatilat?

Kgkfkfkfjfkfkfk

Kun suomalaiset autolehdet eivät ota Seatia ikinä testeihin, niin vaikea vertailla mittoja eri merkkeihin sieltä. Onko tietoa, että millaiset takapenkin tilat Leonissa on kun vertaai kilpailijoihin vaikka Golfiin?

5

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13plus1

eipä kai mikään estä käydä iha paikanpäällä kokemassakin. Varmasti parempi tieto kuin testeissa saatu toimittajien mielipide.

• moimoimoimoimoi

No täältä on lähimpään Seat-kauppaan 200 kilometriä. Taidan ostaa Toyotan taas. Niitä saa tosta ruokakauoan vierestä. Ihmekös Seat ei menesty Suomessa.

• 13plus1
        moimoimoimoimoi kirjoitti:

No täältä on lähimpään Seat-kauppaan 200 kilometriä. Taidan ostaa Toyotan taas. Niitä saa tosta ruokakauoan vierestä. Ihmekös Seat ei menesty Suomessa.

Tuo on ongelmana monella paikkakunnalla. Seat-kauppoja on tosiaan harvassa verrattuna vaikkapa Toyota tai Skoda -kauppoihin tai moneen muuhun volyymimerkkiin. Eli siinä mielessä saatavuus on huono. No onhan Seat volyymiautoihin nähden pieni merkki markkinaosuudeltaan, ja taitaa sellaisena pysyäkin jo pelkästään saatavuuden vuoksi.

Minun kannaltani ongelmallista on ollut Ahvenanmaalta kokonaan puuttuva Seat-edustus. No onneksi Seat voidaan huoltaa ja varaosat saa siellä missä Audit, Volkkari ja Skodat huolletaan. Näin myös Ahvenenmaalla.

• on vertailtu

Etsi jostain "kotimainen" AutoBild 5/2013. Siinä oli vertailussa Golf, Leon, Megane, Astra, Ceed, Focus. Leon ja Ceed saivat Golfin jälkeen toiseksi parhaat pisteet takatiloista, Tavaratila oli suurin Ceedissä, muissa samalla viivalla. Leon oli tuossa vertailussa kokonaisuutena toinen Golfin jälkeen. Ajettavuutta kehuttiin, mukavuutta moitittiin.

• Seatilla tai ei?????

Se on nyt näin eikä mitään jorinaa!
      Uusi Seat Leon on takatiloiltaan hieman Golffia niukempi mutta lapsille riittävä.
      Aikuiselle on istuin liian lyhyt reisituki on olematon ja istuin matalahko verrattuna esim. VW-Golf, Skoda Octavia, Audi A4. Eteenkin kannattaa valita Style istuimet ne on oleellisesti mukavammat kuin perusjakkarat!
      Mutta joku jo sinulle sanoikin että käy itse kokeilemassa ja ennen Toyota kauppaan menoa varsinkin jos olet ajatellut uuden Auriksen ostaa? Seat on oleellisesti mukavampi! Mutta päätät itse ja vastaat itse elämäsi valinnoista, tämäö nyt vaan sinulle vinkkinä koetettuani uutta Seat Leon Farkkua tavallisilla ja Style penkeillä:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5939
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5433
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3074
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2287
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1701
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1686
    Aihe