Meidän naapurissa asuu muuten ihan mukava kaveri, mutta hänellä on tapana aina murtautua meidän ulkohuussiin ja syödä sieltä paskat, kerran yllätimme hänet itse teosta ja hänellä oli suu ihan täynnä paskaa. No yritimme tietysti laittaa vessaan lukkoa ettei hän varastaisi paskojamme mutta mokoma tiirikoi ne auki ja taas oli syönyt paskaa sieltä.
Mikä olisi paras keino estää naapuria syömästä paskoja ulkovessasta?
Naapuri syö paskaa...
Dr Zork
5
507
Vastaukset
- Naapuri juo kusta
Mun naapurissa asuu kusenjuoja. Aina ku mä meen vessaan kuselle, niin se työntää päänsä esiin sieltä pöntöstä ja juo kaikki mun kuset. Ihan ihme tyyppi. Mä oon tehny nyt sillee, että aina ku mä meen kuselle, niin mä kusen istualtaa, niin mun ei tartte kattoo sitä sen väsynyttä naamaa.
- gggddsd
Minunkin naapuri yrittää syödä paskat mutta minä syön itse paskat akan kanssa enkä jätä naapurille yhtään. Nam nam!
- 17+7
Ja seuraukset näkyvät viestissäsi.
- Anonyymi
saana nilsson supo juo kusta julkisista vessoista olen kuullut
- Anonyymi
Vatun vammanen putkinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727