Tmi Laura Jääskeläisen Talli

Laukkahirmu

Hei!

Tiedättekö, minkälainen Laura Jääskeläisen talli on? Ajattelin vain kysyä, koska olen ehkä keväällä itse menossa tutustumaan sinne.

Voisitteko kertoa esim. minkälainen ratsastuksen opettaja on, minkälaisia maastot, talli ja ulkokenttä ovat ja niin edelleen?

KIITOS PALJON KAIKILLE ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA! ♥ ♥ ♥

T: Laukkahirmu

4

807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevosrakkauttaaaaaa

Minä tiedän!olen ratsastanut siellä jo jonkin aikaa:-) eli mielestäni opettaja on normi ratsastuksenopettaja puuttuu asioihin jos ei ole osannut tehdä sitä kunnolla. Osaa olla todella äkäinen ja suorapuheinen mutta parhaimpina hetkinä on todella mukava:-) hevosia on paljon. Suurin osa niistä on hevosia mutta on myös todella paljon poneja. Vain muutama hevonen on potkiva ja pureva. Ovat muuten todella ihania.ratsastustunnit ovat sopivan kalliita. Tunnit alkavat yleensä oikeaan aikaan ja kestävät sen 50-60 minuuttia:-) minunmielestä miinukset ovat ne että leirin sun muut sellaiset ovat todella huonosti keksittyjä,ja opettaja ei mielestäni kerro tarpeen hyvin mitä on tehnyt vääärin vaan huutaa siitä sitten ratsastajalle:(

• samaaaaaaa

Siis tarkennan että ratsastuksen opettaja ei kerro mitä RATSASTAJA on tehnyt väärin vaan se vaan huutaa sille että ei noiiiin! Mitä sä teet?! Ja sitten vaihtaa ratsastajaa ja alkaa opettamaan sitä:(:(

• veritas05

Karsee kaatopaikka, huonoo opetusta, huonoo hevosen pitoa

• Anonyymi

Leireillä ei tehdä mitään muuta kun tallitöitä.. minihevosella ykällä liian pitkät kaviot ja ratsastajat. Tällä samalla Lauralla on toinen talli kortenpohjalla jossa on 24 vuotias Carlos ja tekee edelleen ratsu ponin hommia jopa esteillä. Laura huutaa tallillaisille jos tekee jotain väärin. 3v Pampi menee maasto esteitä ja ponit juoksee parhaimmillaan 4h putkeen. En suosittele!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe