Todilla ja kaverillaan oli nenää mennä keskeyttämää laiton nyrkkitappelu. Oliko tyhmän rohkea teko?
Vuokralaiset helvetistä
6
306
Vastaukset
- sappi2
Eiköhän Vuokralaiset helvetistä- ohjelmasarja ole suurelta osin näyteltyä, ts. ei todellista.
Ei kellekään voi sattua noin paljon sekopäisiä vuokralaisia häädettäväksi. Ei silloinkaan, vaikka tekisi häätöhommia toimeksiantojen perusteella.
Amerikkalaista bullshittiä. - ippon
Team Todd tilataan silloin kun jotain poikkeavaa tapahtuu. Uskoisin, että tarinat on aitoja. Kertaakaan ei ole tullut fiilistä että näytelty juttu. Toisin kuin pakkolunastajat sarjassa. Joissa ollut selvästi näyteltyjä kohtauksia.
Todd on hyvä, heittänyt kaikki päällekävijät maahan tai pahviseinien läpi.- ei voi olla totta
Tuntuu olevan suorastaan huolestuttavan helppoa huijata ihmisiä jos luulee että tällä olisi jotain tekemistä todellisuuden kanssa.
- mr teuvo the dave
Itse tunnen sarjan toddin ja voin vakuuttaa että kaikki sarjassa esitetyt tilanteet ovat aitoja. T: Amerikan masöl! Terveiset floridasta!!!
- Kyyninen persoona
Mulla on ainakin käynyt ihan joka kerta enemmän tai vielä enemmän huono mäihänkkeli naapureiden suhteen. Muuttojakin on mahtunut elämän varrelle vähän enemmän kuin keskivertotallaajalle, koska ex-vaimo oli ihan muuttohullu tapaus, että AUTS!
Suomi Jenkkilää sen verta piskuisempi maa, että jos mä täällä Suomessa oon törmännyt kusipäihin niin paljon kuin olenkin, niin en ihmettele sekasikiöiden määrää Valloissa. Kyllä siellä takuulla voi sattua noin paljon sekopäisiä vuokralaisia häädettäväksi.
Onhan se tietysti vaikeata uskoa, että jollekin on voinut tapahtua jotakin sellaista, mitä ei ole itselle tapahtunut. - Feikki sarja
"show is inspired by real events with names/places changed"
eli sarja ei ole aitoa tilannetta vaan kaikki on näyttelijöitä jne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728