Moi,
Olen Kirsi, nätti kolmekymppinen talousahdingossa. Tarvitsen kipeästi lisäansioita. Kaikki käy, ja otan avoimena ehdotuksia vastaan!
Mukavalla naisella rahahuolia
17
1959
Vastaukset
mistä päin olet
- kolme kovaa
"Kikka käytettävissä"
Kikka kolmonenko?
voit laittaa s-postia ja kertoa lisää antavainen@suomi24.fi
- Sillointällöinkäyvä
Jos olet Seinäjoelta tai lähistöltä, pistä s-postia näkyviin?
- riitta1976
Hei!
Ota yhteyttä sähköpostiini!
riitta1976@suomi24.fi - riitta1976
Ota yhteyttä.
riitta1976@suomi24.fi Laita viesti 28v naiselle
minnih@suomi24.fiMoi
Laita viesti niin katsotaan
villev@suomi24.fi- mheikkinen66
Hei
Mistä päin olet? - Dr. John
Laita viestiä john.1976@dr.com
- Ratkaisuntekijä
Hei,
Minulle on sinulle ratkaisu. Laita yhteystietosi: miikka.saarikoski@outlook.com - toripojat
10-30€ tunti esittelymyyntiä laita mailia. torilleduuniin@gmail.com
Ps. työt tehdään markinoilla, messuilla ja isoissa yleisötapahtumissa ympäri Suomea.
Kulut maksetaan... - jonna44
Kiinnostaisiko sinua markkinointiin liittyvä kotoa tehtävä nettityö? Jos kiinnostuit, laita viestiä niin kerron lisää :) j.onna@outlook.com
- arta
Hei!
Ota pian yhteyttä, mulla olis sulla hyvä työtarjous! ;) Laittele postii, niin kerron lisää..
aribekkis@gmail.com - leagg
Hei, Laita viesti osoitteeseen leagg12@gmail.com niin kerron lisää, toimin Ruotsissa, Suomessa ja Balttiassa.
- tytteli30
Otappahan yhteyttä tienaaja@luukku.com,niin kerron lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1634153Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100918Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840