olisiko akupunktiosta apua mun reistailevaan polveen? missään kuvissa ei ole mitään löytynyt,vaikka se vaivaa yhä! vuosi sitten loukkasin sen,tipuin polvi edellä teräksen päälle,pudotus oli vähän yli metrin. alkaa pikkuhiljaa masentaa tää vaiva kun lääkärit ei tiedä mitään! kaikista neuvoista kiitos!
apua polvivammaan?
4
629
Vastaukset
- Sirpa
Kyllä ehdottomasti on apua. Kun olen tässä saanut useat tuttavani hoidattamaan itseään akupunktiolla, sekaan sopii myös polvivammainen, jolla oli just sama tilanne kuin sinulla. Vuoden kestänyt polvikipu, joka ei vaan parantunut.
Ei suostuntu menee akupunktioon, mutta minä toin akupunktiohoitajan hänen luokseen ja kuinkas ollakaan.. auttoihan se heti ja sen jälkeen ei tarvinnut enää sen enempää houkutella.
Kyllä.. kannattaa kokeilla. Parempi se on kuin purkillinen buranaa. - neuvoja
kurkkaappas tämä... aikaisempi keskustelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000607&posting=22000000004662775- neuvoton
kiitoksia näistä tiedoista! ja jos joku osaisi vielä sanoa ketä olisi porin alueella pätevin akupunktiossa!
- Taavi
Mulla on täsmälleen sama tilanne kuin sinulla, aikaa loukkaantumisesta on tosin kulunut jo kolme vuotta. Kaaduin polveni päälle, eikä missään tutkimuksissa, tähystyksessäkään, löytynyt mitään muuta vikaa, ainoastaan pieni, tosin parantumaton, rustovaurio.
Polvi, ja sen seurauksena myös reisilihakset, on särkenyt enemmän tai vähemmän sen jälkeen. Juoksua tai muuta kovaa rasitusta ei vieläkään kärsi. Käyn akupunktiossa fysioterapeutilla, lääkärin lähetteellä. Polvivaivaa se ei paranna, mutta vie lihassäryt pois ja samalla parantaa mielialaa, joka on tosi maassa, kuten arvata saattaa. suosittelen akupunktiota, mutta myös olemaan tarkkana, keneltä hoitoa ottaa: vain koulutuksen saaneilta terveydenhoitoalan ammattilaisilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077