Fuengirolaan kämppis halvalla vuokralla

Tuomo

Olen 28-vuotias web-suunnittelija Helsingistä ja sairauteni takia muuttamassa Fuengirolaan, Espanjaan pysyvästi (ja etsin kämppistä). Olen onnettomuuden johdosta pyörätuolissa (jo kolmatta vuotta) ja päällimmäiset ongelmani liittyy Suomen ilmastoon. Minulla on pahat hermosäryt ja niihin käytäntö on osoittanut lämpimämmän ilmanalan auttavan selvästi. Olen vuokrannut n.80m2:n asunnon ( n.20m2:n terassi) 70m Fuengirolan rannasta (kolmio). Olen Suomen päässä siirtynyt viikko sitten osa-aikaistyökyvyttömyys eläkkeelle ja tuloni tipahti roimasti. En tiedä kauan tätä jatkan, mutta alustavasti olen suunnitellut olevani "eläkkeellä" 1-2 vuotta. Etsin kämppistä jakamaan hieman kuluja täksi aikaa. "Perheeseeni" kuuluu myös 10kk vanha kk-mäyräkoira Sulo ( www.outdoorsunion.com/sulo/ ). Se on oikeasti maailman mahtavin koira... oikeasti!!!
Jos kiinnostuit ja olet halukas viettämään useamman kuukauden tai vuodenkin aurinkorannikolla esim. työnmerkeissä tai haluat oppia espanjan, niin tämä voisi olla sinun juttusi. Omistan auton ja se helpottaa liikkumista ja vaikkapa matkustelua roimasti. Minulla on Pohjois-Espanjassa kavereita, joidenka mukana varmaan käyn silloin tällöin. Esim. silloin sinulla on mahdollisuus kutsua vaikka kaverit kylään. Kirjoita ja kerro itsestäsi osoitteeseen tuomo.nyqvist@suomi24.fi, niin palataan asiaan. Iällä ei ole paljon merkitystä ja kaikkia yli kaksikymppisestä viisikymppiseen arvostetetaan tasaisesti. Toivon, että olet avarakatseinen, ei-nipo ja elämä on kolhaissut sinua opetusmielessä muutaman kerran.
Tuomo

4

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuohari

Hei!

www.enetti.com

Sieltä löytyy mm. kämppiksen etsijöitä ja sinun kannattaa ehdottomasti laittaa tämä ilmoituksesi myös sinne! Onnea matkaan!

• Tuomo

Kiitos vinkistä! Hyvää syksyn jatkoa!
        Tuomo

• Kuohari
        Tuomo kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Hyvää syksyn jatkoa!
        Tuomo

Hei Tuomo! Meillä sama suunta! Nähdään sitten Costa Del Solilla!

• skjhgfd

yritin pistää mailia mutta ei tainnu tulla perille..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe