poikaystävä tuli

pässi

Mun Vappu oli ihan hauska. Sain viimeinkin poikaystävän. Tai se on vähän pitkä juttu...

Tunsin sen jätkän jo aikasemmin jotenki ku mun isosisko seurustelee sen isoveljen kanssa. Sen isoveli, Mikko(nimi muutettu), yritti jo aikasemmin saada meitä yhteen eikä meinannu luovuttaa. Oltiin pari kertaa aikasemmin oltu juomassa samassa paikassa samaan aikaan, mutta eipä ole mitään tapahtunu...
Vappuna oltiin taas samassa paikassa ja olin jo aikasemmin ajatellu että sen kanssa ois varmaan hauska pussailla. Oltiin kumpiki kännissä ja yht'äkkiä autossa se alko vaan pussaamaan mua. Olin ihan hämmästyny ja aattelin vaan et mikäs siinä. Vaihettiin numerot vielä siinä illan aikana, mut ei siitä kuulunu mitään seuraavana päivänä eikä sitä seuraavana. Sit mä txt sille ja toukokuu oli vaan semmosta sählinkiä ja epävarmuutta, olin kaiken lisäks vielä ihastunu toiseen tyyppiin...
Mut sit Juhannuksen paikkeilla mä rakastuin siihen tosissani, olin jo 2 kertaa aikasemmin jättäny sen ku mä en ollu varma tunteistani, mut otin sen kuitenki takas. Se oli itteki osasyynä mun jättämiseen, se kohteli mua alussa aika huonosti ja kännäs koko ajan.
Mut sillon Juhannuksen aikaan me rakastuttiin tosissaan ja nyt ollaan tosi onnellisia yhdessä. Puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta, kodista ja lapsista.
Jälkeenpäin se on kertonu että oli muhun ihastunu jo sillon ku sen isoveli yritti saada meitä yhteen. :) Mut eipä voinu kertoo sillon!

Juu, et semmosta. Tätä oli varmaan tylsä lukee mut eipä voi mitään! Kommentteja, jos jaksatte vaivautua, kiitos. :)

1

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl

tapahtuispa mullekkin noin. =)

onko sull neuvoja kun mun lähellä asuu mun vuotta nuorempi poika ja se kattelee mua ja mä ajattelen että onko se ihastunut muhun no onhan se ihan ok mut kun se on vuotta nuorempi mua...mitä teen.......olis aika outoo jos seurustelisin nuoremman pojan kaaa..mut se on kyllä söpö =) toisaalta mä taidan olla siihen pihkassa vähän...

mailaa jos voit auttaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      163
      4153
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2473
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2141
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      918
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      840
    Aihe